McDonald’s спільно з агенцією Wieden+Kennedy запустив новий смак м’якого морозива МакФлурі під назвою «Grandma McFlurry», присвячений люблячим бабусям у всьому світі.
На честь запуску був презентований ролик, який показав онуків та онучок з усього світу, що проводять час зі своїми бабусями за МакФлурі. «Як би ви її не називали, бабуся знає, що солодощі роблять будь-яку їжу особливою», — каже голос за кадром.
«У соціальних мережах існує субкультура покоління Z, яке перебуває в «бабусиній ері» або в грандмакорі, — сказала Дженніфер Хілан, віцепрезидентка McDonald’s з маркетингу в США. — Покоління Z хоче святкувати життя, як їхні бабусі — розслаблятися, робити паузи. Ми хочемо скористатися цим зв’язком між поколіннями».
У рамках кампанії McDonald’s також заручився підтримкою співачки і авторки пісень Ремі Вульф, щоб відтворити класичну пісню «How Sweet It Is (To Be Loved by You)» як оду бабусям. Випуск треку заплановано на 21 травня.
Нова лімітована пропозиція МакФлурі містить спеціальний сироп разом із подрібненими хрусткими цукерками, змішаними у м’якому морозиві — ідеальний варіант для бабусь, які заслуговують на солодке в житті.
«”Grandma McFlurry” на смак нагадує подорож у спогади, і ми раді подарувати нашим шанувальникам цей досвід, вшановуючи бабусю, яка відіграє важливу роль у нашому житті», — сказав Тарік Хассан, директор з маркетингу та взаємодії з клієнтами McDonald’s.