Щоб привернути увагу до Дня переїзду та ажіотажу, який з ним пов’язаний, McDonald’s Canada та агенція Cossette створили кампанію «Always Around the Corner».
Ініціатива показала, що навіть коли споживачі змінюють поштові індекси, McDonald’s завжди поруч — знайома, дружня присутність у цей дуже емоційний день.
«1 липня — особливий день для всіх, хто переїжджає до Квебеку, і McDonald’s радий бути його частиною, — зазначила Сюзанна Грондін, менеджер з маркетингу в Квебеку, McDonald’s Canada. — З нашими 300 ресторанами по всій провінції квебекці можуть розраховувати на нас, незалежно від того, де вони живуть».
![](https://mmr.ua/wp-content/uploads/2024/07/17060339-d321-4942-8312-b94f462abd3e.png?x90209)
![](https://mmr.ua/wp-content/uploads/2024/07/17060339-d321-4942-8312-b94f462abd3e.png?x90209)
Натхненна фільмом «Де Волдо?», кампанія включала три статичні візуальні образи. Золоті Арки були розумно заховані в сценах Дня переїзду, посилюючи присутність McDonald’s у їхньому повсякденному житті.
«Коли ви переїжджаєте, ви завжди щось шукаєте, — каже Франсуа-Жюльєн Ренвіль, асоційований креативний директор Cossette. — Ви шукаєте коробки, ви шукаєте місце для паркування, ви шукаєте, що будете їсти. Але єдине, що вам не потрібно шукати — це McDonald’s».
Кампанія проходила в друкованому вигляді, на вивісках у районі Монреаля, а також у соціальних мережах 1 липня.
![](https://mmr.ua/wp-content/uploads/2024/07/59020cc5-e83d-4010-978f-9df0ebaf9c12.png?x90209)
![](https://mmr.ua/wp-content/uploads/2024/07/59020cc5-e83d-4010-978f-9df0ebaf9c12.png?x90209)