05 Лип 2024, 11:24

McDonald’s нагадав про свою присутність у емоційний день переїзду

Щоб привернути увагу до Дня переїзду та ажіотажу, який з ним пов’язаний, McDonald’s Canada та агенція Cossette створили кампанію «Always Around the Corner».

Ініціатива показала, що навіть коли споживачі змінюють поштові індекси, McDonald’s завжди поруч — знайома, дружня присутність у цей дуже емоційний день.

«1 липня — особливий день для всіх, хто переїжджає до Квебеку, і McDonald’s радий бути його частиною, — зазначила Сюзанна Грондін, менеджер з маркетингу в Квебеку, McDonald’s Canada. — З нашими 300 ресторанами по всій провінції квебекці можуть розраховувати на нас, незалежно від того, де вони живуть».

Зміцніть бренд роботодавця, використавши ефективні стратегії управління талантами понад 30 HR-лідерів на HR Wisdom Summit.

17 липня понад 30 спікерів з Райффайзен Банку, DTEK, ArcelorMittal та інших великих компаній поділяться дієвими практиками розвитку команди, адаптації ветеранів у робоче середовище та використання інновацій.

Забронювати участь

Натхненна фільмом «Де Волдо?», кампанія включала три статичні візуальні образи. Золоті Арки були розумно заховані в сценах Дня переїзду, посилюючи присутність McDonald’s у їхньому повсякденному житті.

«Коли ви переїжджаєте, ви завжди щось шукаєте, — каже Франсуа-Жюльєн Ренвіль, асоційований креативний директор Cossette. — Ви шукаєте коробки, ви шукаєте місце для паркування, ви шукаєте, що будете їсти. Але єдине, що вам не потрібно шукати — це McDonald’s».

Кампанія проходила в друкованому вигляді, на вивісках у районі Монреаля, а також у соціальних мережах 1 липня.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео