Щоб привернути увагу до Дня переїзду та ажіотажу, який з ним пов’язаний, McDonald’s Canada та агенція Cossette створили кампанію «Always Around the Corner».
Ініціатива показала, що навіть коли споживачі змінюють поштові індекси, McDonald’s завжди поруч — знайома, дружня присутність у цей дуже емоційний день.
«1 липня — особливий день для всіх, хто переїжджає до Квебеку, і McDonald’s радий бути його частиною, — зазначила Сюзанна Грондін, менеджер з маркетингу в Квебеку, McDonald’s Canada. — З нашими 300 ресторанами по всій провінції квебекці можуть розраховувати на нас, незалежно від того, де вони живуть».

Натхненна фільмом «Де Волдо?», кампанія включала три статичні візуальні образи. Золоті Арки були розумно заховані в сценах Дня переїзду, посилюючи присутність McDonald’s у їхньому повсякденному житті.
«Коли ви переїжджаєте, ви завжди щось шукаєте, — каже Франсуа-Жюльєн Ренвіль, асоційований креативний директор Cossette. — Ви шукаєте коробки, ви шукаєте місце для паркування, ви шукаєте, що будете їсти. Але єдине, що вам не потрібно шукати — це McDonald’s».
Кампанія проходила в друкованому вигляді, на вивісках у районі Монреаля, а також у соціальних мережах 1 липня.
