McDonald’s дослідив родовід хешбрауна у новій кампанії
22 Жов 2024, 12:25

McDonald’s дослідив родовід хешбрауна у новій кампанії

McDonald’s і агентство Leo Burnett UK відзначили запуск нових мініхешбраунів, висвітлюючи «сімейну історію» улюбленого продукту для сніданку в рамках нової інтегрованої кампанії «Descended from Greatness».

Кампанія грайливо підкреслює родовід і походження мініхешбраунів McDonald’s. Зовнішня реклама використовує візуальні елементи генеалогії — родовідні дерева, сімейні портрети та статуї предків.

Доторкнувшись до культурного захоплення родоводом і генеалогією в соціальних мережах, Leo Burnett UK запустив «Mini Hash Brown Ancestry Service» у TikTok, який простежує походження та генеалогію мініхешбраунів всюди.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Активація на чолі з експерткою з питань походження мініхешбраунів McDonald’s Петті Фрай допомагає користувачам відстежити своїх предків хешбрауна.

@mcdonaldsuk the Mini Hash Brown ancestry service I never knew existed but always dreamed of #DescendedFromGreatness ♬ original sound – McDonald’s UK

У платних соціальних мережах живі анімації генеалогічного дерева хешбрауна демонструють новий мініхешбраун у розмірі, який є нащадком оригінальної страви.

Розкажіть друзям про новину