McDonald’s дослідив родовід хешбрауна у новій кампанії
22 Жов 2024, 12:25

McDonald’s дослідив родовід хешбрауна у новій кампанії

McDonald’s і агентство Leo Burnett UK відзначили запуск нових мініхешбраунів, висвітлюючи «сімейну історію» улюбленого продукту для сніданку в рамках нової інтегрованої кампанії «Descended from Greatness».

Кампанія грайливо підкреслює родовід і походження мініхешбраунів McDonald’s. Зовнішня реклама використовує візуальні елементи генеалогії — родовідні дерева, сімейні портрети та статуї предків.

Доторкнувшись до культурного захоплення родоводом і генеалогією в соціальних мережах, Leo Burnett UK запустив «Mini Hash Brown Ancestry Service» у TikTok, який простежує походження та генеалогію мініхешбраунів всюди.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Активація на чолі з експерткою з питань походження мініхешбраунів McDonald’s Петті Фрай допомагає користувачам відстежити своїх предків хешбрауна.

@mcdonaldsuk the Mini Hash Brown ancestry service I never knew existed but always dreamed of #DescendedFromGreatness ♬ original sound – McDonald’s UK

У платних соціальних мережах живі анімації генеалогічного дерева хешбрауна демонструють новий мініхешбраун у розмірі, який є нащадком оригінальної страви.

Розкажіть друзям про новину