McDonald’s нагадав громадськості, що сміття потрібно викидати у спеціальні місця.
Відпочиваючи від реклами бургерів та картоплі фрі, мальтійський підрозділ мережі фаст-фуду McDonald’s натомість використав свій впізнаваний бренд на благо і в рамках кампанії по боротьбі зі сміттям розмістив свою упаковку в природному середовищі проживання споживачів.
Яскрава зовнішня кампанія, що включає пакування з-під картоплі фрі, стаканчик для содової та упаковку McFlurry, була створена рекламним агентством TBWA\ANG, і закликала шанувальників «любити те місце, де ти живеш».
Візуальні образи підкреслили подвійні стандарти споживачів, які намагаються підтримувати свої будинки в ідеальному стані, але продовжують викидати обгортки на вулицю, тоді як їх слід було б переробляти. Принти також представляють зобов’язання McDonald’s на Мальті сприяти сортуванню сміття та його переробці.
«Так само, як ми не викидаємо використаний стаканчик з-під їжі в домашній акваріум, ми повинні з такою ж повагою ставитися до природи, адже вона і наш дім теж», — описала команда TBWA\ANG.