18 Вер 2023, 15:45

McDonald’s зобразив своє використане пакування у домах людей

McDonald’s нагадав громадськості, що сміття потрібно викидати у спеціальні місця.

Відпочиваючи від реклами бургерів та картоплі фрі, мальтійський підрозділ мережі фаст-фуду McDonald’s натомість використав свій впізнаваний бренд на благо і в рамках кампанії по боротьбі зі сміттям розмістив свою упаковку в природному середовищі проживання споживачів.

Яскрава зовнішня кампанія, що включає пакування з-під картоплі фрі, стаканчик для содової та упаковку McFlurry, була створена рекламним агентством TBWA\ANG, і закликала шанувальників «любити те місце, де ти живеш».

Нагадуємо, що MMR розпочав прийом заявок для участі в Конкурсі PR-кейсів.

Ознайомитися з номінаціями, правилами подачі кейсів та заповнити анкету для участі можна тут. Найяскравіші кейси будуть представлені згодом на сторінках mmr.ua та лендингу конкурсу. Найкращі кейси оргкомітет MMR нагородить під час PR марафону 8 листопада.

Подати заявку

Візуальні образи підкреслили подвійні стандарти споживачів, які намагаються підтримувати свої будинки в ідеальному стані, але продовжують викидати обгортки на вулицю, тоді як їх слід було б переробляти. Принти також представляють зобов’язання McDonald’s на Мальті сприяти сортуванню сміття та його переробці.

«Так само, як ми не викидаємо використаний стаканчик з-під їжі в домашній акваріум, ми повинні з такою ж повагою ставитися до природи, адже вона і наш дім теж», — описала команда TBWA\ANG.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео