McDonald’s відзначив силу кохання під час старіння
12 Лют 2025, 12:24

McDonald’s відзначив силу кохання під час старіння

У цьому сезоні закоханих McDonald’s торкається сердець філіппінців своєю кампанією, розробленою агенцією Leo Manila.

Ролик оспівує тиху силу кохання у крихкі моменти життя — особливо перед обличчям старіння.

Реклама розповідає історію пари, чиє кохання залишається непохитним протягом багатьох років, а McDonald’s слугує мовчазним свідком їхніх найцінніших моментів. Коли вони разом долають реалії дорослішання, їхній зв’язок зміцнює простий ритуал — щотижневий візит до McDonald’s.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Відданий чоловік терпляче чекає, поки дружина готується до побачення, і навіть ніжно малює їй брови, коли її тремтячі руки вже не можуть цього робити. Ці прості, але глибокі жести втілюють суть любові — терплячої, доброї та непохитної.

Ролик «Love Ko ‘To Forever» виходить на екрани в той час, коли соціальна ізоляція та самотність стають все більш поширеними в Азії внаслідок швидкого старіння населення. За даними Азійського банку розвитку, до 2050 року кожна четверта людина в Азії буде у віці понад 60 років, що робить історії, які оспівують старіння та дружбу, більш важливими, ніж будь-коли.

Розкажіть друзям про новину
Tracking Pixel