У лондонському Саут-Бенку з’явилася нова визначна пам’ятка — гігантська спіральна гірка у формі одного із найпопулярніших стаканів McDonald’s. Амбітна активація бренду, що полягала в запуску цього тижня акції «Winning Sips», в рамках якої будуть розіграні мільйони призів на культових стаканчиках для холодних напоїв бренду, була реалізована за допомогою OLIVER — єдиної компанії у світі, яка займається ексклюзивним дизайном, створює та керує власними агентствами та маркетинговими екосистемами для брендів, включаючи McDonald’s у Великій Британії та Ірландії.
Атракціон покликаний пробуджувати у клієнтів почуття перемоги щоразу, коли вони отримують один із тисяч призів у новій акції McDonald’s. Заохочуючи шанувальників насолоджуватись кожним ковтком свого напою, призи включають товари лімітованого випуску, улюблені страви з меню McDonald’s та 10 000 фунтів стерлінгів готівкою.
Луїза Пейдж, керівник відділу споживчих комунікацій та партнерства у мережі ресторанів, сказала: «Це були непрості кілька років, тому ми раді підбадьорити клієнтів цієї весни за допомогою нашої нової акції Winning Sips. А велика кампанія заслуговує на великий запуск. Я дуже вдячний OLIVER та їхній команді за незабутню активацію на Саут-Бенк. Виразно перший бренд, що перетворює нашу холодну чашку на гірку, але було чудово бачити реакцію відважних відвідувачів та перехожих!»
Ліза Бонні, керуючий директор OLIVER та Inside Ideas Group, додала: «Зараз як ніколи важливо, щоб бренди приносили своїй аудиторії радісні моменти як онлайн, так і офлайн. Ця спіральна гірка — це спосіб McDonald’s не лише запустити блискучу рекламну кампанію, а й об’єднати спільноти та сім’ї у веселому і абсолютно безкоштовному заході. McDonald’s завжди був майстром приносити радість зацікавленій аудиторії. Але це нововведення безперечно схоже на потрібний досвід, доставлений у потрібний час. Ми дуже пишаємося тим, що працюємо пліч-о-пліч з командою над його створенням… і не можемо дочекатися, щоб спробувати покататись!»