McDonald’s у Франції зруйнував мовні бар’єри, щоб привітати туристів зі всього світу
02 Сер 2024, 14:52

McDonald’s у Франції зруйнував мовні бар’єри, щоб привітати туристів зі всього світу

Цього літа світ знову спрямував до Франції, яка очолює список найбільш відвідуваних країн світу. І якщо і є місце, де туристи почуватимуться як вдома, то це McDonald’s.

Щоб привітати їх і дати їм відчути себе як вдома, McDonald’s France та агентство DDB Paris змінили слоган свого бренду з «Come as you are» на «Welcome as you are» у рамках 360-градусної рекламної кампанії.

Зовнішня та диджитал кампанія, розгорнута більш ніж 10 мовами, з гумором обігрує місцеві звички споживачів McDonald’s по всьому світу, а в соціальній мережі французьке меню пояснюється різними мовами за допомогою ШІ-інструменту HeyGen.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

У всіх ресторанах McDonald’s члени команди будуть «вітати вас такими, якими ви є» більш ніж 26 мовами, носячи це повідомлення на своїх футболках, кепках і бейджах, спеціально розроблених для цієї події.

Рекламний ролик, знятий англо-американським дуетом Bradley & Pablo (який працював, зокрема, з Розалією, Гаррі Стайлзом та Дуа Ліпою), підкреслює універсальний характер бренду. Так само, як у Франції бренд називається «McDo», за кордоном кожен має своє прізвисько, щоб розповісти про свою улюблену марку бургерів. У фільмі показано, як туристи шукають свої «Mickey D’s», «Makudo», «Mecces», стикаючись з дуже спантеличеними французькими місцевими жителями, перш ніж культовий Біг Мак об’єднує всіх разом.

Кампанія тривала по всій Франції до 2 вересня.

Розкажіть друзям про новину