Цього літа світ знову спрямував до Франції, яка очолює список найбільш відвідуваних країн світу. І якщо і є місце, де туристи почуватимуться як вдома, то це McDonald’s.
Щоб привітати їх і дати їм відчути себе як вдома, McDonald’s France та агентство DDB Paris змінили слоган свого бренду з «Come as you are» на «Welcome as you are» у рамках 360-градусної рекламної кампанії.
Зовнішня та диджитал кампанія, розгорнута більш ніж 10 мовами, з гумором обігрує місцеві звички споживачів McDonald’s по всьому світу, а в соціальній мережі французьке меню пояснюється різними мовами за допомогою ШІ-інструменту HeyGen.
У всіх ресторанах McDonald’s члени команди будуть «вітати вас такими, якими ви є» більш ніж 26 мовами, носячи це повідомлення на своїх футболках, кепках і бейджах, спеціально розроблених для цієї події.
Рекламний ролик, знятий англо-американським дуетом Bradley & Pablo (який працював, зокрема, з Розалією, Гаррі Стайлзом та Дуа Ліпою), підкреслює універсальний характер бренду. Так само, як у Франції бренд називається «McDo», за кордоном кожен має своє прізвисько, щоб розповісти про свою улюблену марку бургерів. У фільмі показано, як туристи шукають свої «Mickey D’s», «Makudo», «Mecces», стикаючись з дуже спантеличеними французькими місцевими жителями, перш ніж культовий Біг Мак об’єднує всіх разом.
Кампанія тривала по всій Франції до 2 вересня.