Фільм, натхненний повнометражною версією фільму «Русалонька», рекламує новий Хеппі Міл від McDonald’s.
За кілька днів до прем’єри повнометражного фільму «Русалонька», яка відбудеться 26 травня, McDonald’s запустив рекламний ролик, що просуває лімітовану серію хеппі мілів, яка пропонує вісім різних іграшок, натхненних героями кінокартини.
Усі героїні ролика є учасницями відзначеного нагородами некомерційного тренувального табору із серфінгу Black Girls Surf.
Аріель у новому фільмі зіграє американська співачка та акторка Голлі Бейлі, що стане одним з небагатьох випадків, коли принцесу Disney коли-небудь грала темношкіра акторка.
«Ця реклама з McDonald’s є візуальним нагадуванням про те, що всі ми — маленькі русалоньки, — сказала засновниця Black Girl Surf Ронда Харпер. — З 2014 року наша організація навчила сотні дівчат серфінгу від берегів Каліфорнії через Коста-Ріку до пляжів Сенегалу. Зараз ми прокладаємо собі шлях до Юнацьких Олімпійських ігор».
У рамках кампанії McDonald’s робить пожертви на користь школи Black Girls Surf, щоб допомогти підтримати майбутні покоління конкурентоспроможних серфінгісток. Мережа також планує провести ексклюзивний показ «Русалонька» для членів Black Girl Surf.
«У McDonald’s інклюзивність, уява та радість живуть у ДНК кожного Хеппі Міл, — сказала Дженніфер Хілан, віце-президент з маркетингу, бренду, контенту та культури McDonald’s у США. — Протягом багатьох років ми працюємо з Disney над тим, щоб кожен день приносити магію в життя. Хеппі Міл «Русалонька», є продовженням цієї співпраці, де ще більше шанувальників можуть побачити себе у віддзеркаленні безмежних можливостей і відчути заохочення мріяти про велике та піднімати хвилі».
Кампанія створена у партнерстві з рекламним агентством DDB Chicago.