McDonald’s співпрацював з художником і інфлюенсером Кервіном Фростом для створення кастомізованої коробки Хеппі Міл з колекційними фігурками McNugget Buddy, що повертаються вперше за більш ніж 25 років.
Колекція містить 6 фігурок, кожна з яких була розроблена художником. Колаборація також включає супутні товари, зокрема вінтажні речі з власного архіву Фроста та взуття Fry Guy, натхненне одним з McNugget Buddy.
Коробка Кервіна Фроста, до якої входить Макнагетс або Біг Мак, картопля фрі та безалкогольний напій разом з колекційною річчю, є останньою спробою McDonald’s переосмислити Happy Meal для дорослих людей.
Минулого року мережа об’єдналася з модним брендом стрітстайл-одягу Cactus Plant Flea Market для створення Хеппі Мілу, який був настільки популярним, що деякі ресторани мережі були переповнені.
«Завдяки колаборації з Cactus Plant Flea Market Box ми розблокували дитячу радість від відкриття коробки Хеппі Міл для фанатів різного віку, — сказав Тарік Хассан, директор з маркетингу та взаємодії з клієнтами McDonald’s у США. — Шанувальники сказали нам, що хочуть знову відзначити цей важливий досвід дитинства».
McNugget Buddy отримають власний аккаунт в Instagram, а також бренд запустить інтерактивну AR-лінзу в Snapchat, яка включає інтеграцію із застосунком Bitmoji. Крім того, колаборація включає телевізійний ролик і колекцію сувенірної продукції. Частина прибутку від продажу піде на підтримку мистецької організації Harlem Arts Alliance.
Нові McNugget Buddy натхненні дитинством Фроста і ставлять на перше місце самовираження. У комплект входять персонажі, які описуються як мудрий стиліст, герой-сусід, допитливий оптиміст, крутий хлопець і мрійник.
Презентація коробки та колекції відбудеться 11 грудня.