McDonald’s перетворив звичайні білборди на діджитал фудтраки
13 Лют 2023, 10:37

McDonald’s перетворив звичайні білборди на діджитал фудтраки

Nord DDB працювала із мережею ресторанів фаст-фуду над діджитал фургонами для запуску свого нового бургера Crafted Chicken.

McDonald’s вивів маркетинг поза домом на новий рівень, перетворюючи пересічні білборди у Швеції на діджитал фудтраки.

В ознаменування випуску нового гамбургера зі смаженою куркою на знак пошани культури стріт фуду, бренд запропонував публіці можливість безкоштовно скуштувати бургер Crafted Chicken тільки протягом 24 годин.

X-RAY: конкурс маркетингових проєктів, що залишають слід

Ми шукаємо не гучні обіцянки, а кампанії, після яких залишилося відлуння. Подай заявку на X-RAY і доведи, що твій проєкт — серед найкращих.

Подати заявку на конкурс

Високотехнологічне рішення дозволяє перехожим спробувати нове меню мережі, не діставаючи гаманця.

Фудтраки були розміщені у двох точках поряд із ресторанами McDonald’s. Відвідувачі мають сканувати QR-код на дисплеї, щоб отримати купон, який можна використовувати в McDonald’s для отримання в найближчому ресторані.

Стаффан Екстам, директор з маркетингу McDonald’s у Швеції, прокоментував: «Наш новий бургер натхненний простою та смачною культурою стріт фуду, як з погляду того, як він готується, так і з погляду приправ. Тому було весело піти ва-банк і створити фудтрак, але у сучасному та діджитал вигляді».

Альтернативний OOH-підхід McDonald’s раніше знаходив застосування у лондонських білбордах.

Розкажіть друзям про новину