McDonald’s перетворив утилізацію упаковок своїх конкурентів на нагороди
19 Кві 2024, 11:44

McDonald’s перетворив утилізацію упаковок своїх конкурентів на нагороди

У вересні 2023 року McDonald’s Sweden запустив у своєму застосунку функцію, за допомогою якої гості отримували вигідні пропозиції, викидаючи упаковку у правильне місце, тобто у сміттєвий бак.

З моменту запуску понад 160 000 пропозицій було надано гостям, які використовували застосунок для правильної утилізації упаковки. У своїй новій кампанії «Deal with the trash» McDonald’s оновив програму, включивши до неї сканування упаковки від Burger King та шведської фаст-фуд мережі Max Burgers.

У 2021 році McDonald’s розпочав співпрацю з The Keep Sweden Tidy Foundation, некомерційною організацією, яка працює над зменшенням кількості сміття, яке шкодить навколишньому середовищу та щороку коштує нашому суспільству великих коштів.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

«McDonald’s хоче заохочувати та мотивувати наших гостей робити правильні речі та викидати свої упаковки у правильному місці. Тепер, коли інструмент існує вже деякий час, ми побачили можливість розвинути його, щоб залучити й інші бренди. Ми сподіваємося, що більше людей будуть мотивовані викидати сміття у правильному місці, що стане ще одним кроком до зменшення засмічення упаковками для їжі на винос», — говорить Мікаела Боньяс, керівниця відділу маркетингу McDonald’s Sweden.

Кампанія була створена агенцією NORD DDB і буде поширюватися через диджитал канали, кіно, телебачення, зовнішню та внутрішню рекламу, а також друковані видання.

«Долучити до кампанії деяких конкурентів McDonald’s було очевидним наступним кроком для цієї кампанії. Мета кампанії — максимізувати кількість сміття, що потрапляє до смітника, крок за кроком, щоб вулиці були по-королівськи чистими», — каже Софія Нордстрем, арт-директорка NORD DDB.

Розкажіть друзям про новину