У вересні 2023 року McDonald’s Sweden запустив у своєму застосунку функцію, за допомогою якої гості отримували вигідні пропозиції, викидаючи упаковку у правильне місце, тобто у сміттєвий бак.
З моменту запуску понад 160 000 пропозицій було надано гостям, які використовували застосунок для правильної утилізації упаковки. У своїй новій кампанії «Deal with the trash» McDonald’s оновив програму, включивши до неї сканування упаковки від Burger King та шведської фаст-фуд мережі Max Burgers.
У 2021 році McDonald’s розпочав співпрацю з The Keep Sweden Tidy Foundation, некомерційною організацією, яка працює над зменшенням кількості сміття, яке шкодить навколишньому середовищу та щороку коштує нашому суспільству великих коштів.
«McDonald’s хоче заохочувати та мотивувати наших гостей робити правильні речі та викидати свої упаковки у правильному місці. Тепер, коли інструмент існує вже деякий час, ми побачили можливість розвинути його, щоб залучити й інші бренди. Ми сподіваємося, що більше людей будуть мотивовані викидати сміття у правильному місці, що стане ще одним кроком до зменшення засмічення упаковками для їжі на винос», — говорить Мікаела Боньяс, керівниця відділу маркетингу McDonald’s Sweden.
Кампанія була створена агенцією NORD DDB і буде поширюватися через диджитал канали, кіно, телебачення, зовнішню та внутрішню рекламу, а також друковані видання.
«Долучити до кампанії деяких конкурентів McDonald’s було очевидним наступним кроком для цієї кампанії. Мета кампанії — максимізувати кількість сміття, що потрапляє до смітника, крок за кроком, щоб вулиці були по-королівськи чистими», — каже Софія Нордстрем, арт-директорка NORD DDB.