McDonald’s та Graniph, японський дизайнер футболок, об’єдналися для створення ексклюзивної колекції товарів, яка віддає шану знаковим пунктам меню мережі та улюбленим персонажам.
Колекція може похвалитися ностальгічною атмосферою 90-х завдяки широкому асортименту товарів, серед яких светри з високою горловиною, сумки, світшоти, худі та спортивні штани. Всюди можна знайти кольорову палітру золотисто-жовтого та червоного, що представляє безпомилкову ідентичність бренду.

До колекції увійшли кілька речей, прикрашених знаковим логотипом бренду у вигляді золотих арок.

Одна з найбільш привабливих речей — це сумка-торбинка, майстерно розроблена, щоб нагадувати класичний паперовий пакет для їжі з McDonald’s. Інший виріб навіть віддає данину поваги японському МакБургеру Теріякі, тоді як інші предмети містять зображення Рональда Макдональда, Гримаси, Гамбурглара та Пташки.