McDonald’s перетворив свій культовий пакет на сумку в новій колекції одягу
23 Жов 2023, 10:40

McDonald’s перетворив свій культовий пакет на сумку в новій колекції одягу

McDonald’s та Graniph, японський дизайнер футболок, об’єдналися для створення ексклюзивної колекції товарів, яка віддає шану знаковим пунктам меню мережі та улюбленим персонажам.

Колекція може похвалитися ностальгічною атмосферою 90-х завдяки широкому асортименту товарів, серед яких светри з високою горловиною, сумки, світшоти, худі та спортивні штани. Всюди можна знайти кольорову палітру золотисто-жовтого та червоного, що представляє безпомилкову ідентичність бренду.

До колекції увійшли кілька речей, прикрашених знаковим логотипом бренду у вигляді золотих арок.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Одна з найбільш привабливих речей — це сумка-торбинка, майстерно розроблена, щоб нагадувати класичний паперовий пакет для їжі з McDonald’s. Інший виріб навіть віддає данину поваги японському МакБургеру Теріякі, тоді як інші предмети містять зображення Рональда Макдональда, Гримаси, Гамбурглара та Пташки.

Розкажіть друзям про новину