McDonald’s перетворив картоплю фрі на музичний інструмент
17 Бер 2025, 17:34

McDonald’s перетворив картоплю фрі на музичний інструмент

McDonald’s India запустив жартівливу кампанію «Shakashaka», перетворюючи картоплю фрі з приправою Shake Shake Fries на музичний інструмент.

Кампанія, розроблена агентством DDB Mudra Group, зосереджена навколо історії Пападжі, «благословенного в музиці джентльмена», який відкриває потенціал Shake Shake Fries для створення вібрацій космосу.

З Пападжі McDonald’s India бере всіх у подорож музичних відкриттів, збирає свій культ любителів Shake Shake Fries та навчає світ, як правильно трусити паковання з картоплею фрі. Окрім цього, Пападжі проводив живі заняття в обраних закладах McDonald’s, запрошуючи всіх приєднатися до його «культу».

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Кампанія використовує розуміння того, що шанувальники люблять струшувати картоплю фрі Shake Shake Fries так само, як і їсти. Використовуючи силу музики, основного елемента ідентичності покоління Z, McDonald’s перетворив простий ритуал їжі на захоплюючий досвід, яким можна поділитися.

Розкажіть друзям про новину