McDonald’s India запустив жартівливу кампанію «Shakashaka», перетворюючи картоплю фрі з приправою Shake Shake Fries на музичний інструмент.
Кампанія, розроблена агентством DDB Mudra Group, зосереджена навколо історії Пападжі, «благословенного в музиці джентльмена», який відкриває потенціал Shake Shake Fries для створення вібрацій космосу.
З Пападжі McDonald’s India бере всіх у подорож музичних відкриттів, збирає свій культ любителів Shake Shake Fries та навчає світ, як правильно трусити паковання з картоплею фрі. Окрім цього, Пападжі проводив живі заняття в обраних закладах McDonald’s, запрошуючи всіх приєднатися до його «культу».
Кампанія використовує розуміння того, що шанувальники люблять струшувати картоплю фрі Shake Shake Fries так само, як і їсти. Використовуючи силу музики, основного елемента ідентичності покоління Z, McDonald’s перетворив простий ритуал їжі на захоплюючий досвід, яким можна поділитися.