McDonald’s перетворив борги друзів у частування
26 Чер 2024, 17:59

McDonald’s перетворив борги друзів у частування

Голландці відомі своєю ощадливістю і не мають жодних сумнівів, коли справа доходить до поділу рахунку. У 2023 році за допомогою Tikkie (голландського застосунку для надсилання платіжних запитів) було сплачено понад 6,6 мільйона євро, надсилаючи щосекунди п’ять Tikkie.

Це не обійшлося без певних труднощів: надсилання платіжних запитів на невеликі суми іноді може викликати дискомфорт, а в деяких випадках може призвести до розриву дружби або до того, що про друге побачення не може бути й мови. McDonald’s у Нідерландах запропонував ідеальне рішення, щоб зробити ці невеликі запити менш незручними, представивши Maccie — власну систему платіжних запитів McDonald’s.

Maccie проста у використанні: вводите суму, яку винен друг, у застосунку McDonald’s, і вам одразу ж пропонують смачні страви, такі як Чізбургер або МакНагетс.

Концепція надсилання платіжних вимог не є унікальною для Нідерландів. У багатьох країнах існують власні версії цих систем. У США популярними рішеннями є Zelle, Venmo і CashApp, а у Великобританії широко використовується PayPal. Практика «голландських платежів» стала глобальною, і люди в усьому світі користуються зручністю розділення рахунків і спільних витрат.

Стін Ментроп-Хуліселан, операційний директор McDonald’s у Нідерландах: «Доступність є ключовим питанням для покоління Z. Ми також чули, що відправлення запиту на оплату через платіжну систему є дуже зручним. Ми також чули, що надсилання платіжного запиту на суму менше п’яти євро може створити враження, що ви досить скупі. Саме тому ми запроваджуємо запит на частування: Maccie!»

Щоб відсвяткувати запуск, De Bankzitters, популярний голландський музичний гурт та канал на YouTube з майже мільйоном підписників, створили яскраву пісню та музичний кліп про Maccie. Відомі своїми гумористичними та близькими до життя матеріалами, зосередженими на повсякденному житті та молодіжній культурі, De Bankzitters створили епізод, який ідеально вписується в контекст і культуру, а кульмінацією стала хітова пісня. Їх участь додала кампанії веселого та цікавого елементу, налагодивши зв’язок з молодою аудиторією та поширивши інформацію про Maccie в розважальній формі.

Розкажіть друзям про новину