Різдво прийшло раніше для McDonald’s, який став ще одним брендом, що приєднався до тренду фальшивої зовнішньої реклами.
Розроблена PR-агенцією Red Consultancy у партнерстві з анімаційною студією Pebble Studios, кампанія «Festive Wins» продемонструвала різдвяні кульки, що проїжджають через Оксфордський цирк у Лондоні, коробки з-під бургерів McDonald’s, що розриваються біля арени для бою биків у Бірмінгемі, а також святкові різдвяні хлопавки вздовж Королівської милі в Единбурзі.
Кампанія супроводжується cпеціальною програмою «Festive Wins» у застосунку McDonald’s, що триватиме з 1 по 30 листопада. Вона надає клієнтам можливість щодня отримувати пропозиції та призи: від біг-маків за 99 пенсів до 20-відсоткових знижок при мінімальній витраті 15 фунтів стерлінгів.
Також McDonald’s створив календар, який підтримує вмикання різдвяних вогнів по всій країні.
«Ніщо так не говорить «Це Різдво», як гігантська флотилія святкових кульок і наші культові коробки для бургерів, що рясніють прикрасами, — сказала Луїза Пейдж, керівниця відділу комунікацій зі споживачами та партнерства McDonald’s у Великій Британії. — «Festive Wins» — одна з наших найщедріших акцій на сьогодні, і ми хотіли відзначити її появу за допомогою одного з найгарячіших трендів у маркетингу. Ми сподіваємося, що клієнти готові до святкового сезону так само, як і ми, і будуть брати участь у ній протягом наступних 30 днів, завітавши до застосунку McDonald’s».