McDonald’s оживив різдвяні кульки, хлопавки та коробки з під-бургерів на вулицях Великобританії
30 Жов 2023, 17:07

McDonald’s оживив різдвяні кульки, хлопавки та коробки з під-бургерів на вулицях Великобританії

Різдво прийшло раніше для McDonald’s, який став ще одним брендом, що приєднався до тренду фальшивої зовнішньої реклами.

Розроблена PR-агенцією Red Consultancy у партнерстві з анімаційною студією Pebble Studios, кампанія «Festive Wins» продемонструвала різдвяні кульки, що проїжджають через Оксфордський цирк у Лондоні, коробки з-під бургерів McDonald’s, що розриваються біля арени для бою биків у Бірмінгемі, а також святкові різдвяні хлопавки вздовж Королівської милі в Единбурзі.

Кампанія супроводжується cпеціальною програмою «Festive Wins» у застосунку McDonald’s, що триватиме з 1 по 30 листопада. Вона надає клієнтам можливість щодня отримувати пропозиції та призи: від біг-маків за 99 пенсів до 20-відсоткових знижок при мінімальній витраті 15 фунтів стерлінгів.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Також McDonald’s створив календар, який підтримує вмикання різдвяних вогнів по всій країні.

«Ніщо так не говорить «Це Різдво», як гігантська флотилія святкових кульок і наші культові коробки для бургерів, що рясніють прикрасами, — сказала Луїза Пейдж, керівниця відділу комунікацій зі споживачами та партнерства McDonald’s у Великій Британії. — «Festive Wins» — одна з наших найщедріших акцій на сьогодні, і ми хотіли відзначити її появу за допомогою одного з найгарячіших трендів у маркетингу. Ми сподіваємося, що клієнти готові до святкового сезону так само, як і ми, і будуть брати участь у ній протягом наступних 30 днів, завітавши до застосунку McDonald’s».

Розкажіть друзям про новину