У рамках своєї нової кампанії, що проводиться в Новій Зеландії, McDonald’s звернувся до гуляк, що страждають від нападів нічних перекусів, з проханням закінчити вечір правильно.
Висміюючи часто плутані нічні розмови клієнтів, мережа ресторанів фаст-фуду оновила своє меню, запропонувавши “Mig Back”, “Nickin Chic Muggets” та “Ferret oh Frish”.

Орієнтована на тих, хто хоче заїсти випитий зайвий алкоголь за допомогою пізньої закуски, іронічна кампанія нагадує людям, що можна замовити доставку McDonald’s, а не ризикувати, смаживши чіпси вдома у нетверезому вигляді.
Компанія була створена DDB Group Aotearoa, що базується в Новій Зеландії.
Представник бренду прокоментував: «Будь то бенкет перед тим, як піти додому, щоб уникнути ранкового похмілля, або доставка їжі замість приготування в стані алкогольного сп’яніння, McDonald’s завжди поруч зі своїми клієнтами. Але іноді у нічних клієнтів виникають невеликі проблеми із формулюванням своїх замовлень. На щастя, співробітники McDonald’s повністю розуміються на мові «пізньої ночі».
