McDonald’s надав позитивного значення слову «petit»
21 Бер 2023, 16:26

McDonald’s надав позитивного значення слову «petit»

У французькій мові слово petit (маленький) часто сприймається як негативне. “Невелика проблема”, “трохи холодно”, “трохи пізно”… Це евфемізм, оголошення про щось, що рідко буває позитивним, крім McDonald’s.

Бо McDonald’s має три нові меню за крихітною ціною. Бренд та його агентство DDB Paris поставили собі завдання надати позитивне значення слову «petit».

Для цієї кампанії McDonald’s та DDB Paris об’єдналися з Руді Розенбергом, щоб зобразити повсякденні моменти: невеликий дзвінок із банку, маленька суперечка між дітьми, маленька деталь, яку сантехніку доведеться поміняти.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Розкажіть друзям про новину