McDonald’s надав позитивного значення слову «petit»
21 Бер 2023, 16:26

McDonald’s надав позитивного значення слову «petit»

У французькій мові слово petit (маленький) часто сприймається як негативне. “Невелика проблема”, “трохи холодно”, “трохи пізно”… Це евфемізм, оголошення про щось, що рідко буває позитивним, крім McDonald’s.

Бо McDonald’s має три нові меню за крихітною ціною. Бренд та його агентство DDB Paris поставили собі завдання надати позитивне значення слову «petit».

Для цієї кампанії McDonald’s та DDB Paris об’єдналися з Руді Розенбергом, щоб зобразити повсякденні моменти: невеликий дзвінок із банку, маленька суперечка між дітьми, маленька деталь, яку сантехніку доведеться поміняти.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Розкажіть друзям про новину

Нове відео