Marks & Spencer відмовиться від етикеток «придатний до» на овочах і фруктах
20 Лип 2022, 11:20

Marks & Spencer відмовиться від етикеток «придатний до» на овочах і фруктах

Marks & Spencer планує зняти етикетки «придатний до» із 300 сортів фруктів та овочів у своїх магазинах, щоб скоротити харчові відходи.

Це нововведення має бути реалізоване вже цього тижня і залежатиме від покупців, які будуть аналізувати, чи придатні товари для споживання. Ця ініціатива торкнеться 85% пропозицій свіжих продуктів у супермаркеті.

Рішення є останнім кроком на шляху до повільної смерті термінів придатності, що покликані допомогти споживачам, але натомість є причиною виникнення гір відходів із їжі.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Етикетки «придатний до» відрізняються від «вжити до», оскільки перші часто є просто мірою естетики, а другі, як правило, вказують на ризик небезпеки вживання, якщо їх ігнорувати.

Tesco, найбільша мережа супермаркетів у Великій Британії, вже оголосила про закінчення використання етикеток з термінами придатності для фруктів та овочів ще у 2018 році, а німецький супермаркет Lidl також заявив, що не включає інформацію про термін придатності, щоб скоротити харчові відходи.

За даними Wrap, благодійної організації, що займається харчовими відходами, картопля є їжею, що найчастіше викидається у Великобританії, за нею йдуть хліб і молоко. M&S також запропонує клієнтам можливість купувати три банани за раз, а не в’язку, щоб скоротити відходи цього популярного товару.

M&S прагне до 2030 року вдвічі скоротити харчові відходи від своєї продукції порівняно з 2018 роком, а до 2025 року перерозподілити 100% їстівних надлишків продовольства. Досягнення цих цілей буде відповідати зобов’язанням Великобританії щодо досягнення мети ООН щодо скорочення вдвічі харчових відходів до 2030 року порівняно з 2007, а також допомагає споживачам щороку економити сотні мільйонів фунтів стерлінгів на викиданні сміття.

Ендрю Клеппен, директор з харчових технологій M&S, сказав, що супермаркет повинен «зробити все можливе», щоб зменшити кількість продуктів, що викидаються. «Для цього нам потрібно бути інноваційними та амбітними — видаляти терміни придатності там, де це безпечно, використовувати нові способи продажу нашої продукції та спонукати наших клієнтів виявляти творчий підхід до залишків та приймати ці нововведення».

Скорочення харчових відходів є життєво важливою частиною боротьби з викидами вуглецю, пов’язаними із сільським господарством та розподілом продуктів харчування. За оцінками Wrap, із 45% глобальних викидів парникових газів можна впоратися лише змінивши те, як ми виробляємо та споживаємо продукти. У ньому йдеться, що видалення етикеток зі свіжих фруктів та овочів може заощадити еквівалент 7 мільйонів кошиків продуктів на рік.

Розкажіть друзям про новину