Майже 50% українців донатить на ЗСУ з кожної зарплатні: результати опитування
13 Гру 2023, 15:36

Майже 50% українців донатить на ЗСУ з кожної зарплатні: результати опитування

Команда Rakuten Viber провела опитування, щоб дізнатись, як українці донатять на ЗСУ та знайомим, які служать. В опитуванні в офіційному каналі Rakuten Viber Україна взяли участь близько 54 тисяч користувачів. 

На початку року Rakuten Viber проводив аналогічне опитування, що дозволяє порівняти, чи змінилась підтримка респондентів. 

Результати показали, що в грудні 2023 року 66% українців донатять на ЗСУ: 46% роблять це планово з кожної зарплатні, 14% роблять пожертви після кожного обстрілу, перетворюючи злість на донат, і ще 6% перераховують кожного дня потроху. До того ж 25% респондентів допомагають в інший спосіб, а 4,5% вже служать у ЗСУ. Лише 4% опитаних не бачать сенсу в донатах.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

У лютому 2023 року Rakuten Viber проводив аналогічне опитування серед українців. Розподіл відповідей на питання «Чи донатите ви на ЗСУ та знайомим, які служать?» у грудні 2023 року змінився наступним чином:

  • Так, регулярно з кожної зарплатні — 46% (на початку року — 37%: показник зріс на 9 відсоткових пунктів);
  • Я допомагаю іншим способом — 25% (на початку року — 29%: показник впав на 4 відсоткові пункти);
  • Нерегулярно, але після кожного обстрілу перетворюю злість на донати — 14% (на початку року — 16,5%: показник впав на 1,5 відсоткові пункти);
  • Звісно, кожного дня потроху — 6% (на початку року — 6%: показник залишився незмінним);
  • Я служу в ЗСУ — 5% (на початку року — 6,5%: показник впав на 1,5 відсоткові пункти);
  • Не бачу сенсу в цьому — 4% (на початку року — 5%: показник впав на 1 відсотковий пункт).

Примітка: методика дослідження — анонімне онлайн-опитування, n>53 000.

Розкажіть друзям про новину