Майже 50% українців донатить на ЗСУ з кожної зарплатні: результати опитування
13 Гру 2023, 15:36

Майже 50% українців донатить на ЗСУ з кожної зарплатні: результати опитування

Команда Rakuten Viber провела опитування, щоб дізнатись, як українці донатять на ЗСУ та знайомим, які служать. В опитуванні в офіційному каналі Rakuten Viber Україна взяли участь близько 54 тисяч користувачів. 

На початку року Rakuten Viber проводив аналогічне опитування, що дозволяє порівняти, чи змінилась підтримка респондентів. 

Результати показали, що в грудні 2023 року 66% українців донатять на ЗСУ: 46% роблять це планово з кожної зарплатні, 14% роблять пожертви після кожного обстрілу, перетворюючи злість на донат, і ще 6% перераховують кожного дня потроху. До того ж 25% респондентів допомагають в інший спосіб, а 4,5% вже служать у ЗСУ. Лише 4% опитаних не бачать сенсу в донатах.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

У лютому 2023 року Rakuten Viber проводив аналогічне опитування серед українців. Розподіл відповідей на питання «Чи донатите ви на ЗСУ та знайомим, які служать?» у грудні 2023 року змінився наступним чином:

  • Так, регулярно з кожної зарплатні — 46% (на початку року — 37%: показник зріс на 9 відсоткових пунктів);
  • Я допомагаю іншим способом — 25% (на початку року — 29%: показник впав на 4 відсоткові пункти);
  • Нерегулярно, але після кожного обстрілу перетворюю злість на донати — 14% (на початку року — 16,5%: показник впав на 1,5 відсоткові пункти);
  • Звісно, кожного дня потроху — 6% (на початку року — 6%: показник залишився незмінним);
  • Я служу в ЗСУ — 5% (на початку року — 6,5%: показник впав на 1,5 відсоткові пункти);
  • Не бачу сенсу в цьому — 4% (на початку року — 5%: показник впав на 1 відсотковий пункт).

Примітка: методика дослідження — анонімне онлайн-опитування, n>53 000.

Розкажіть друзям про новину