Команда проєкту споживчого тестування Naprobu з нагоди свого дня народження анонсувала спеціальну програму Made in UA на підтримку національних виробників.
Програма Made in UA передбачає спеціальну ціну для українських компаній на проєкти з тестування товарів і послуг мікроінфлюенсерами Naprobu, а також медійну підтримку на сторінках видань Burda Media Ukraine.
Проєкт Naprobu спеціалізується на word-of-mouth кампаніях і об’єднує понад 100 тисяч людей в Україні, які діляться відгуками та рекомендаціями про товари та послуги, створюють креативний контент у соцмережах і на маркетплейсах.
Участь у таких кампаніях беруть люди, які зазвичай формують споживчий кошик для своїх родин і можуть розповісти про якісні характеристики, відмінності та особливості використання продукту, надаючи корисний контент іншим. Це дозволяє отримати чесні відгуки і дослідити реальний досвід споживачів, який перетворюється на ефективні маркетингові кампанії впливу.
Відтепер цей маркетинговий інструмент стане доступнішим для компаній, які виробляють свої товари та послуги в Україні. Щоб скористатися спеціальною пропозицією, українським брендам достатньо надіслати запит Made in UA на адресу або заповнити заявку.
Маркетингова агенція Burda Media Influencer є частиною Burda Media Ukraine і засновником проєкту Naprobu. Входить до п’ятірки провідних агенцій з інфлюенс-маркетингу за рейтингом IAB Ukraine.