Made in UA: Naprobu запускає спеціальну програму для національних виробників
28 Жов 2024, 11:00

Made in UA: Naprobu запускає спеціальну програму для національних виробників

Команда проєкту споживчого тестування Naprobu з нагоди свого дня народження анонсувала спеціальну програму Made in UA на підтримку національних виробників.

Упродовж 14 років ми реалізували тисячі проєктів інфлюенс-маркетингу, якими охопили мільйонні аудиторії та допомогли брендам вивести на ринок нові товари та послуги. І для нас дуже важливо підтримати сьогодні національних виробників, український продукт.
Анна Галайко
керівниця Burda Media Influencer

Програма Made in UA передбачає спеціальну ціну для українських компаній на проєкти з тестування товарів і послуг мікроінфлюенсерами Naprobu, а також медійну підтримку на сторінках видань Burda Media Ukraine. 

Проєкт Naprobu спеціалізується на word-of-mouth кампаніях і об’єднує понад 100 тисяч людей в Україні, які діляться відгуками та рекомендаціями про товари та послуги, створюють креативний контент у соцмережах і на маркетплейсах.

Участь у таких кампаніях беруть люди, які зазвичай формують споживчий кошик для своїх родин і можуть розповісти про якісні характеристики, відмінності та особливості використання продукту, надаючи корисний контент іншим. Це дозволяє отримати чесні відгуки і дослідити реальний досвід споживачів, який перетворюється на ефективні маркетингові кампанії впливу.

Відтепер цей маркетинговий інструмент стане доступнішим для компаній, які виробляють свої товари та послуги в Україні. Щоб скористатися спеціальною пропозицією, українським брендам достатньо надіслати запит Made in UA на адресу або заповнити заявку.

Маркетингова агенція Burda Media Influencer є частиною Burda Media Ukraine і засновником проєкту Naprobu. Входить до п’ятірки провідних агенцій з інфлюенс-маркетингу за рейтингом IAB Ukraine.

Розкажіть друзям про новину