M&M’s почне продавати пакування цукерок, на яких зображені виключно жіночі маскоти бренду. Коричнева, Зелена та новий маскот, Фіолетова, вперше об’єднались на упаковці, яка випускається напередодні Міжнародного жіночого дня 8 березня. Вони з’являються догори ногами над написом, що говорить: «Supporting women, flipping the status quo».
Споживачі, які відвідують веб-сайт продавця кондитерських виробів з 5 по 15 січня, можуть представити жінку-новатора у своєму житті, щоб отримати шанс бути представленим на платформах M&M’s та отримати грантові кошти. Партнерство зі креаторами також є важливим фактором у зусиллях, які показують, що M&M’s продовжує інвестувати у більш цілеспрямоване позиціонування.
Ініціатива до Міжнародного дня жінок призначена для того, щоб краще познайомити споживачів з Фіолетовою, вперше поміщаючи талісман не тільки на лицьову сторону упаковки, а й у вигляді цукерки всередині. Персонаж також з’явиться в рекламі Суперкубку, яка запланована на лютий, про що бренд оголосив раніше. У той же час M&M’s працює з командою із шести креаторів, щоб виділити жіночих маскотів за допомогою оригінального контенту.
Кожен продаж пакування дає 1 долар організаціям She Is The Music, що допомагає жінкам у музиці, та We Are Moving the Needle, що підтримує жінок-професіоналів звукозапису, аудіоінженерів і продюсерів, на загальну суму до 500 000 доларів. M&M’s надасть ще до 300 000 доларів Female Founder Collective, що підтримує жінок у бізнесі, Інституту ґендерних питань у медіа Джини Девіс та іншим ініціативам, включаючи гранти для жінок, представлених користувачами, які змінюють статус-кво. Десять переможців буде обрано за допомогою Консультативної ради M&M’S FUNd та оголошено 8 березня.