M&M’s об’єднав всіх маскотів жіночої статі на новому пакуванні
06 Січ 2023, 13:27

M&M’s об’єднав всіх маскотів жіночої статі на новому пакуванні

M&M’s почне продавати пакування цукерок, на яких зображені виключно жіночі маскоти бренду. Коричнева, Зелена та новий маскот, Фіолетова, вперше об’єднались на упаковці, яка випускається напередодні Міжнародного жіночого дня 8 березня. Вони з’являються догори ногами над написом, що говорить: «Supporting women, flipping the status quo».

Споживачі, які відвідують веб-сайт продавця кондитерських виробів з 5 по 15 січня, можуть представити жінку-новатора у своєму житті, щоб отримати шанс бути представленим на платформах M&M’s та отримати грантові кошти. Партнерство зі креаторами також є важливим фактором у зусиллях, які показують, що M&M’s продовжує інвестувати у більш цілеспрямоване позиціонування.

Ініціатива до Міжнародного дня жінок призначена для того, щоб краще познайомити споживачів з Фіолетовою, вперше поміщаючи талісман не тільки на лицьову сторону упаковки, а й у вигляді цукерки всередині. Персонаж також з’явиться в рекламі Суперкубку, яка запланована на лютий, про що бренд оголосив раніше. У той же час M&M’s працює з командою із шести креаторів, щоб виділити жіночих маскотів за допомогою оригінального контенту.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Кожен продаж пакування дає 1 долар організаціям She Is The Music, що допомагає жінкам у музиці, та We Are Moving the Needle, що підтримує жінок-професіоналів звукозапису, аудіоінженерів і продюсерів, на загальну суму до 500 000 доларів. M&M’s надасть ще до 300 000 доларів Female Founder Collective, що підтримує жінок у бізнесі, Інституту ґендерних питань у медіа Джини Девіс та іншим ініціативам, включаючи гранти для жінок, представлених користувачами, які змінюють статус-кво. Десять переможців буде обрано за допомогою Консультативної ради M&M’S FUNd та оголошено 8 березня.

Розкажіть друзям про новину