«Люди дії: історії тих, хто вистояв»: стартував конкурс журналістських матеріалів про український локальний бізнес
22 Чер 2023, 13:10

«Люди дії: історії тих, хто вистояв»: стартував конкурс журналістських матеріалів про український локальний бізнес

Стартував вже третій конкурс журналістських матеріалів «Люди дії: історії тих, хто вистояв». До участі в конкурсі запрошуються журналісти та редактори з усієї України, які протягом року писали про український бізнес, особливо той, який працює в умовах війни.

Організатори конкурсу: Спілка українських підприємців за партнерства з компанією Нова пошта. Інформаційні партнери конкурсу ГО «Детектор медіа» та ГО «Інтерньюз-Україна».

Традиційно мета конкурсу – заохотити та підтримати національні та регіональні медіа писати про український бізнес та його внесок в розвиток економіки. Цьогоріч в конкурсі також з’явилася додаткова номінація, покликана відзначити українських журналістів та фіксерів, які супроводжують іноземних журналістів та допомагають їм у підготовці матеріалів про український бізнес.

​​За умовами конкурсу розглядаються лише редакційні матеріали, опубліковані чи випущені в ефір з 1 вересня 2022  до 31 травня 2023 року включно, у яких розповідається про український локальний бізнес. Заявки приймаються до 6 серпня включно.  

Три найкращі матеріали отримають грошову винагороду в 30 тис., 20 тис. або 10 тис. грн відповідно, а переможець у номінації «Підтримка міжнародних медіа у висвітленні української тематики» – 20 тис. грн.

Подати заявку на участь у конкурсі можна за посиланням.

Такий конкурс проводиться вже третій рік поспіль – він стартував в 2021 році з ініціативи СУП та Нової пошти і мав на меті підтримати локальний бізнес та стимулювати медіа писати про українські бренди. Тоді журі віддали перемогу авторці матеріалу про інноваційний простір на місці заводу в Івано-Франківську Анастасії Дзюбак, який вона підготувала для інформаційного порталу Гречка. Також призові місця посіли матеріали про київський барбершоп та бізнес з вирощування хижих жуків. У 2022 році тематика матеріалів скоригувалася обставинами – всі матеріали були про те, як бізнес пережив початок війни. Переміг матеріал Лариси Ракши для Bazilik.media про релокацію українських брендів. З роботами-переможцями попередніх років можна ознайомитися за посиланням.

Розкажіть друзям про новину