Любов то є ми: мерч нагадав про прості сенси
23 Гру 2022, 11:54

Любов то є ми: мерч нагадав про прості сенси

Тернопільський музичний виконавець thekomakoma об’єднався з українським брендом SIL`, який створює концептуальний одяг із сенсами та історіями. Все це заради підтримки благодійного туру виконавця містами України, який закінчується 24 грудня у Києві.

Разом thekomakoma та SIL` розробили та реалізували мерч, який:

— Несе наївну потужну мудрість, любов і радість.
— Актуальний наразі і після перемоги, в кожному місті, в кожній душі.
— Можна замовити вже зараз на сайті.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Бавовняні футболки містять принти-цитати з пісень гурту.

Кожна шкарпеткка різна — можна взяти цілий сет із двох пар і міксувати шкарпетки між собою наче пісні гурту.

«Вони лякають нас темрявою блекауту? Ок, ми влаштовуємо благодійний тур, і десятки тисяч сердець сяють яскравіше за всі ліхтарі світу. А гроші йдуть на спільну справу посилення українців та наближення нашої Перемоги». 

«Вони думають, ми тут замерзнемо? Ха! Ми в перервах між відключеннями по дві години вночі робимо теплі та не по-крінжовому душевні шкарпетки з теплими словами та простими сенсами, які нам усім зараз так потрібні». 

Розкажіть друзям про новину