Лицехапи з фільму «Чужий» захопили обличчя нью-йоркців
07 Сер 2024, 11:13

Лицехапи з фільму «Чужий» захопили обличчя нью-йоркців

Лицехапи з кінофраншизи «Чужий» почали з’являтися по всьому Нью-Йорку в рамках останнього вірусного маркетингового трюку від 20th Century Studios.

Напередодні виходу фільму «Чужий: Ромул» акторські таланти вийшли на вулиці Нью-Йорка в реалістичному реквізиті, зробленому у вигляді жахливих паразитичних істот.

Відео демонструє вражаючий трюк у всій красі, де актори бездиханно падають, часто впадаючи в конвульсії. Реквізит був доповнений реалістичними рисами і навіть мішками з повітрям для дихання, що сприяло вірусності трюку.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Лицехапи посідають важливе місце у франшизі «Чужий», вони існують для того, щоб імплантувати яйця ксеноморфів у тіла своїх жертв.

Ролик закінчується кадром Грудолома, дитячої версії ксеноморфа, який виривається з чиїхось грудей, поки глядачі з жахом спостерігають за ним.

Глядачам одразу ж сподобався цей маркетинговий трюк, який вже отримав мільйони переглядів у соціальних мережах.

«Чужий: Ромул» є сьомою частиною культової франшизи, яка розпочалася у 1979 році з виходом фільму «Чужий».

07 Сер 2024, 11:13
Розкажіть друзям про новину

Ще новини за темою

Hellmann’s випустив «вино»
Hellmann’s випустив «вино»
Різдвяний ролик PETA розповів сумну історію дружби дівчинки та корови
Різдвяний ролик PETA розповів сумну історію дружби дівчинки та корови
Українська мережа супермаркетів та Ірена Карпа випустили казковий адвент-календар
Українська мережа супермаркетів та Ірена Карпа випустили казковий адвент-календар