Лицехапи з фільму «Чужий» захопили обличчя нью-йоркців
07 Сер 2024, 11:13

Лицехапи з фільму «Чужий» захопили обличчя нью-йоркців

Лицехапи з кінофраншизи «Чужий» почали з’являтися по всьому Нью-Йорку в рамках останнього вірусного маркетингового трюку від 20th Century Studios.

Напередодні виходу фільму «Чужий: Ромул» акторські таланти вийшли на вулиці Нью-Йорка в реалістичному реквізиті, зробленому у вигляді жахливих паразитичних істот.

Відео демонструє вражаючий трюк у всій красі, де актори бездиханно падають, часто впадаючи в конвульсії. Реквізит був доповнений реалістичними рисами і навіть мішками з повітрям для дихання, що сприяло вірусності трюку.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Лицехапи посідають важливе місце у франшизі «Чужий», вони існують для того, щоб імплантувати яйця ксеноморфів у тіла своїх жертв.

Ролик закінчується кадром Грудолома, дитячої версії ксеноморфа, який виривається з чиїхось грудей, поки глядачі з жахом спостерігають за ним.

Глядачам одразу ж сподобався цей маркетинговий трюк, який вже отримав мільйони переглядів у соціальних мережах.

«Чужий: Ромул» є сьомою частиною культової франшизи, яка розпочалася у 1979 році з виходом фільму «Чужий».

07 Сер 2024, 11:13
Розкажіть друзям про новину

Нове відео

Ще новини за темою

Клавіша F4 стала квитком на фільм «Фантастична четвірка»
Клавіша F4 стала квитком на фільм «Фантастична четвірка»
Іронічна реклама розповіла, чому не треба їхати до Швейцарії
Іронічна реклама розповіла, чому не треба їхати до Швейцарії
Audi перетворила інструкцію до авто на інтерактивний гайд
Audi перетворила інструкцію до авто на інтерактивний гайд