Louis Vuitton Moët Hennessy у співпраці з виробником ігор Epic Games розширює свою присутність в ігровій індустрії. Виходячи у віртуальний світ, LVMH прагне запропонувати більш захоплюючий та інноваційний досвід для своїх модних брендів.
У рамках LVMH такі бренди, як Louis Vuitton, Celine та Dior, використовуватимуть провідні в галузі інструменти тривимірного створення від Epic для створення віртуальних примірочних і модних показів, сферичних каруселей товарів, доповненої реальності та діджитал двійників, а також інших ініціатив, спрямованих на розвиток діджитал технологій.
Інструменти Epic потенційно можуть допомогти LVMH та її брендам створювати справді унікальні пропозиції для своїх клієнтів і сприяти зростанню компанії в цілому.
Антоніо Беллоні, керуючий директор LVMH Group, висловив свої думки щодо партнерства, зазначивши: «Партнерство з Epic Games прискорить нашу експертизу в області 3D-інструментів і екосистем, від створення нових колекцій до рекламних кампаній і веб-сайтів наших будинків. Ми також зможемо більш ефективно взаємодіяти з молодим поколінням, яке дуже добре орієнтується в цих кодах та їх використанні».
Білл Кліффорд, віце-президент Unreal Engine в Epic Games, додав: «Завдяки цьому партнерству ми будемо працювати з дизайнерами LVMH, щоб трансформувати створення фізичних і діджитал продуктів за допомогою набору передових інструментів Epic для креаторів. Ми раді прискорити впровадження в групі технологій Unreal Engine, Reality Capture, Twinmotion і MetaHuman, а також допомогти глобальним брендам LVMH взаємодіяти з клієнтами за допомогою захоплюючого діджитал досвіду».
Одна з дочірніх компаній LVMH, Bulgari, вже скористалася інструментами Epic. Нещодавно вона запустила метапростір, натхненний Стародавнім Римом.