Картини із зображеннями вагін «викрали», щоб підтримати справжнє мистецтво
19 Бер 2025, 14:55

Картини із зображеннями вагін «викрали», щоб підтримати справжнє мистецтво

London`s Vagina Museum вкотре продемонстрував свою стійкість перед фінансовою нестабільністю. Під загрозою закриття він розпочав сміливу краудфандингову кампанію, щоб забезпечити своє майбутнє. Як перший у світі музей, присвячений піхві, вульві та гінекологічному здоров’ю, він відіграє вирішальну роль у просвітницькій та адвокаційній діяльності.

Оскільки орендодавці відмовилися продовжувати терміни оплати, музей звернувся по допомогу до громадськості, встановивши мету зібрати 100 000 фунтів стерлінгів. Пожертви вже перевищили 70 000 фунтів стерлінгів, що свідчить про культурну значущість установи та відданість її захисників. Хоча мета ще не досягнута, потужна реакція підкреслює, як багато музей значить для своєї громади.

Окрім збору коштів, London`s Vagina Museum об’єднався з креативним агентством BBH London для проведення сміливої інформаційної кампанії. Використовуючи зухвалий, але стратегічний підхід, у кампанії були представлені відомі твори мистецтва з британських музеїв із зображеннями вагін, які були таємничим чином «викрадені». Цей символічний акт крадіжки мистецтва закликав відвідувачів і спонсорів підтримати справжній шедевр саму вагіну.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Каміла Гургель, старша креативна директорка BBH London, пояснила задум кампанії:

«London`s Vagina Museum виконує важливу роботу, за яку не береться жоден інший музей. Проте, в той час як вони борються за фінансування своїх виставок, інші лондонські музеї отримують мільйони на демонстрацію поверхневих репрезентацій жіночого тіла. Тож ми взяли справу в свої руки вкрали їхні піхви, щоб прорекламувати наші, і запросили людей до простору, який по-справжньому вшановує шедевр, яким є справжня піхва».

Для режисерки Зої Вільямс ця акція зі збору коштів означає більше, ніж просто тримати двері відчиненими. «Ми кидаємо виклик світу, який потребує нас, навіть якщо він не завжди нас хоче», сказала вона, підкреслюючи місію музею, яка полягає в боротьбі зі стигмою, просуванні бодіпозитиву та підтримці інклюзивності ЛГБТК+. Але боротьба ще не закінчена.

«Це критичний момент. Якщо ми не досягнемо нашої мети зі збору коштів, ми вирішимо, як найкраще використати зібрані кошти — чи то для підтримки діяльності ще на кілька місяців, поки шукатимемо довгострокове фінансування, чи то для пошуку альтернативних шляхів продовження нашої роботи. Але щоб вижити, нам потрібна ваша допомога вже зараз».


Розкажіть друзям про новину