Логотипи відомих брендів були переосмислені у стилі відомих ЛГБТК+ митців
01 Чер 2023, 13:12

Логотипи відомих брендів були переосмислені у стилі відомих ЛГБТК+ митців

Світ мистецтва не був би таким, яким він є сьогодні, без талановитого бачення квір-митців, таких як Кіт Гарінґ та Фріда Кало.

Хоча спадщину цих митців продовжують вшановувати щодня, Місяць гордості – ідеальний час, щоб згадати, як вони надихнули ЛГБТК+ спільноту. У дусі цього особливого місяця платформа фріланс-дизайну 99designs by Vista об’єднала своїх світових креаторів, щоб надати яскравих обертів брендингу відомих компаній у стилях інклюзивних художників минулого століття.

Надихаючись яскравими роботами Енді Воргола, Фріди Кало, Жана-Мішеля Баскія, Бофорда Ділейні, Роберта Раушенберга та Ертé, художники переосмислили логотипи компаній, які прагнуть створити комфортний простір для ЛГБТК+ співробітників.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Ці бренди, серед яких McDonald’s, Spotify, Coca-Cola та L’Oréal, були визначені за їхню досконалість у підтримці різноманіття завдяки 100% рейтингу Індексу корпоративної рівності Кампанії з прав людини (HRC) та списку «Найкращі місця для роботи з точки зору рівності ЛГБТК+».

Ось такі цікаві концептуальні редизайни логотипів вийшли у креаторів:

  • Концепція логотипу Ben & Jerry, натхненна стилем Енді Воргола:
  • Концепція логотипу McDonald’s, натхненна стилем Кіта Гарінґа:
  • Концепція логотипу Spotify, натхненна стилем Фріди Кало:
  • Концепція логотипу Coca-Cola, натхненна стилем Бофорда Ділейні:
  • Концепція логотипу L’Oréal, натхненна стилем Ерте:
  • Концепція логотипу Pepsi, натхненна стилем Роберта Раушенберга:

Розкажіть друзям про новину