Цього квітня у «Жовтневому Палаці» відбувся один з наймасштабніших благодійних заходів — Нашебачення, навколо якого було об’єднано безліч українських артистів заради однієї спільної мети — збору коштів на потреби ЗСУ.
Його ініціаторами стали хлопці з гурту Badstreet Boys, які щоразу створюють нереальний галас та популярність навколо своїх іронічних відеокліпів, що спрямовані на збори донатів.
Логотипом заходу стала банка, що уособлює образ збору донатів.
Її кришка — це портал відкриття небаченої кількості учасників та special гостей конкурсу, а закатувальна машина, є фановим посиланням у далеке дитинство, де для кожного подібний агрегат асоціювався з «бабусиною закаткою».
Вау-ефект грандіозності події спостерігали всі жителі Києва на ТРЦ «Gulliver» із найбільшим екранним фасадом в місті.
Ціль заходу повністю виправдала наміри та очікування ініціаторів, адже всього лише за кілька годин банка збору перевищила мету, зібравши майже 5 млн гривень.