Логотип пісенного конкурсу Нашебачення «закатали» у банку
10 Тра 2024, 17:51

Логотип пісенного конкурсу Нашебачення «закатали» у банку

Цього квітня у «Жовтневому Палаці» відбувся один з наймасштабніших благодійних заходів — Нашебачення, навколо якого було об’єднано безліч українських артистів заради однієї спільної мети — збору коштів на потреби ЗСУ.

Його ініціаторами стали хлопці з гурту Badstreet Boys, які щоразу створюють нереальний галас та популярність навколо своїх іронічних відеокліпів, що спрямовані на збори донатів. 

Логотипом заходу стала банка, що уособлює образ збору донатів.

Її кришка — це портал відкриття небаченої кількості учасників та special гостей конкурсу, а закатувальна машина, є фановим посиланням у далеке дитинство, де для кожного подібний агрегат асоціювався з «бабусиною закаткою».

Збір — це банка, а банка — це донати. Раніше ми «закатували» банки з огірками, але зараз ми «закатуємо» багатомільйонні банки, які рятують життя.
Андрій Франчук
креативний директор агенції Brain Tank

Вау-ефект грандіозності події спостерігали всі жителі Києва на ТРЦ «Gulliver» із найбільшим екранним фасадом в місті.

Ціль заходу повністю виправдала наміри та очікування ініціаторів, адже всього лише за кілька годин банка збору перевищила мету, зібравши майже 5 млн гривень.

Розкажіть друзям про новину