Логотип пісенного конкурсу Нашебачення «закатали» у банку
10 Тра 2024, 17:51

Логотип пісенного конкурсу Нашебачення «закатали» у банку

Цього квітня у «Жовтневому Палаці» відбувся один з наймасштабніших благодійних заходів — Нашебачення, навколо якого було об’єднано безліч українських артистів заради однієї спільної мети — збору коштів на потреби ЗСУ.

Його ініціаторами стали хлопці з гурту Badstreet Boys, які щоразу створюють нереальний галас та популярність навколо своїх іронічних відеокліпів, що спрямовані на збори донатів. 

Логотипом заходу стала банка, що уособлює образ збору донатів.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Її кришка — це портал відкриття небаченої кількості учасників та special гостей конкурсу, а закатувальна машина, є фановим посиланням у далеке дитинство, де для кожного подібний агрегат асоціювався з «бабусиною закаткою».

Збір — це банка, а банка — це донати. Раніше ми «закатували» банки з огірками, але зараз ми «закатуємо» багатомільйонні банки, які рятують життя.
Андрій Франчук
креативний директор агенції Brain Tank

Вау-ефект грандіозності події спостерігали всі жителі Києва на ТРЦ «Gulliver» із найбільшим екранним фасадом в місті.

Ціль заходу повністю виправдала наміри та очікування ініціаторів, адже всього лише за кілька годин банка збору перевищила мету, зібравши майже 5 млн гривень.

Розкажіть друзям про новину