Згідно з дослідженням, проведеним брендом, пивний бренд Budweiser з’явився у більш ніж 1200 голлівудських фільмах. Від відзначеної нагородами класики до сучасних блокбастерів, він став частиною кінематографічного наративу.
Тепер він озвучує цю історію за допомогою кампанії «Speech Bubble», створеної агентством Africa Creative.
Ідея походить від тонкої модифікації культового логотипу Budweiser — знаменитої «краватки-метелика», яка, будучи адаптованою, набуває форми мовної бульбашки. Цей новий графічний елемент використовується для створення ілюзії, що герої фільмів, які зараз демонструються, або рекламних матеріалів, що з’являються поруч, просять Budweiser.
Це не просто мінімалістична візуальна інтервенція, «Speech Bubble» також є стратегічною медіаакцією: словесні бульбашки розміщуються поруч з кінопостерами та білбордами, щоб забезпечити безперешкодну та природну взаємодію між творами. Так, ніби сама поп-культура взаємодіє з брендом — або, ще краще, просить його про це.
Прем’єра кампанії відбулася в Лос-Анджелесі, а зараз вона прокладає собі шлях до кінотеатрів та великих міських центрів Бразилії.