Лісова пожежа в рекламі пивного бренду нагадує про кліматичну кризу
05 Сер 2022, 14:05

Лісова пожежа в рекламі пивного бренду нагадує про кліматичну кризу

Пивний бренд Coors Banquet запустив кампанію Protect Our Protectors у рамках партнерства з некомерційною організацією, яка надає допомогу сім’ям загиблих пожежників та пожежникам, які отримали травми під час виконання службових обов’язків, Wildland Firefighter Foundation.

Рекламна кампанія була створена креативним агентством Mischief. У ній взяли участь діючі та колишні пожежники, деякі з яких у своєму власному спорядженні. При виробництві враховувався вплив на навколишнє середовище, щоб зобразити лісову пожежу в рекламі. Mischief використовував димові труби, біорозкладний штучний попіл та візуальні ефекти.

Бренд розпочав партнерство із зіркою кантрі-музики Чейзом Райсом, щоб проводити благодійні заходи по всій країні, з’являтися в авторському контенті та брати участь у дні навчання пожежників. Співпрацюючи з музикантом, Coors Banquet може пов’язати свої зусилля з поп-культурою.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Цільова програма з’явилася за кілька днів після того, як материнська компанія Molson Coors повідомила про свої останні доходи. Компанія пояснила зниження обсягу продажу у США на 1,7% зниженням продажів у всій галузі. Тим не менш, Coors Banquet є одним з пивних брендів Molson Coors, у якого зростають продажі, а частка ринку підживлюється новим поколінням любителів пива.

Нова програма Coors Banquet відповідає цілеспрямованим зусиллям Molson Coors у сфері сталого розвитку та захисту навколишнього середовища. Дочірній бренд Coors Light раніше відмовився від пластикових кілець і встановив охолоджуючі білборди на даху в Майамі.

Розкажіть друзям про новину