Бренд консервованої води Liquid Death залучив супергероя Глибину з вебсеріалу «Хлопаки» на Amazon Prime Video, якого зіграв американський актор Чейс Кроуфорд, для нової епатажної реклами.
Останній рекламний ролик став другою «провальною» співпрацею бренду з Глибиною. Раніше бренд «звільнив» його з посади головного спеціаліста з питань сталого розвитку після того, як він публічно спалив велику кількість пластикового сміття, зібраного на пляжі.
У рекламі Глибина знову потрапив в халепу після того, як під час демонстрації шкоди солодких напоїв на уроці в класі один із школярів мало не вдавився склянкою цукру. Проводячи порівняння з ризиками для здоров’я, пов’язаними з надмірним споживанням цукру, Глибина також викурив кілька сигарет, наражаючи дітей, які кашляють, на пасивне куріння.
Не дивно, що Глибина в черговий раз був звільнений з Liquid Death через його невідповідні дії в компанії вразливих особистостей.
Віцепрезидент Liquid Death з креативу Енді Пірсон сказав: «Нещодавно команда Глибини з Vought International переконала нас дати йому другий шанс стати амбасадором бренду в галузі здоров’я та благополуччя. У нього виникла ідея спокутувати свою провину, розповідаючи дітям про шкоду газованих напоїв з високим вмістом цукру. І що він зробить це у класі. Однак потім він випустив нове відео, в якому ненавмисно піддає невинних дітей впливу сигарет і пасивного куріння. Liquid Death ніколи не потуратиме роздачі тютюнових виробів неповнолітнім. І з цього моменту ми назавжди розриваємо наші відносини з Глибиною».