LinkedIn показав, як допомагає зрозуміти мову колег представникам покоління Z
16 Лют 2024, 13:41

LinkedIn показав, як допомагає зрозуміти мову колег представникам покоління Z

Соціальна мережа для пошуку і встановлення ділових контактів LinkedIn запустила нову кампанію у Великобританії, спрямовану на покоління Z, щоб допомогти молодим фахівцям розвивати свою кар’єру.

Кампанія транслюватиметься під час популярних телевізійних програм «Острів кохання» та «Перші побачення» з 15 лютого по 27 квітня і має на меті привернути увагу професіоналів на початку кар’єри.

Кампанія ґрунтується на повідомленнях соціальної мережі про відмінності між поколіннями.

4 червня MRKTNG MRTHN 2025

У програмі Івенту — 4 панельні дискусії, 30+ провідних маркетологів і комунікаційників країни, 500+ учасників офлайн, 8000+ глядачів онлайн. Це простір сенсів, де стратегія народжується в реальності, а не в брифі!

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Короткий гумористичний ролик показує молодого спеціаліста, який розгублений на роботі, коли люди розмовляють мовами, яких він не розуміє. Ролик закінчується слоганом «Надамо роботі сенс».

Ролик також супроводжуватиметься аудіо- та дижитал кампаніями, а VCCP також створив кавомобіль «LinkedIn Know How To Go», що працює в режимі реального часу, за підтримки кампанії з соціального навчання, щоб зробити життя на початку кар’єри більш доступним.

Попередня кампанія LinkedIn була зосереджена на розриві між поколіннями, демонструючи як бабусі і дідусі не розуміли, з чим пов’язана робота їхніх онуків.

Розкажіть друзям про новину