У гумористичному 90-секундному ролику, знятому креативною агенцією Edelman для бренду чаю Pure Leaf, працівники продюсерського офісу Ліндсі Лохан роблять все, що завгодно, але тільки не роблять перерви: їдять нудні обіди, вимикають камеру в ноутбуці для походу в туалет та проводять час перед екранами занадто багато годин на день. (Звучить знайомо?)
Але Лохан запропонувала перерву на чай — цілеспрямований відпочинок за чашкою чаю Pure Leaf, і вона сповнена рішучості втілити його в життя.
Це непогана ідея, адже люди часто намагаються вписати відпочинок у свій розпорядок дня. Зрештою, зараз літо — чому б не вийти на вулицю і не випити чаю? Не може бути добре сидіти вдома так довго.
Кампанія з’явилася в той час, коли Лохан повертає собі популярність на великому екрані. Акторка щойно оголосила в соціальних мережах, що зніматиметься у фільмі «Шалена п’ятниця 2» разом з Джеймі Лі Кертіс.
За останні кілька років Лохан також знялася в кількох оригінальних фільмах Netflix.
На додачу до рекламного фільму, Pure Leaf запустив загальнонаціональну промо-акцію з 27 червня по 25 липня, у рамках якої люди можуть отримати безкоштовну пляшку чаю для наступної перерви. Крім того, клієнти можуть відвідати спеціальний веб-сайт, де можна знайти заздалегідь написані повідомлення «Away on tea break», дані з дослідницького звіту бренду «Стан перерви» та поради від некомерційної організації Mind Share Partners, яка займається покращенням психічного здоров’я на робочому місці.