У 2011 році продукція американського виробника аудіопродукції Beats, зокрема колонка Beats Pill, була в центрі уваги хіп-хоп-спільноти завдяки засновнику компанії репера Dr. Dre. Протягом багатьох років портативна колонка з’являлася в десятках хіп-хоп кліпів таких виконавців, як Nicki Minaj, Soulja Boy та Lil Wayne.
Тепер Beats використав цю культурну спорідненість для нової рекламної кампанії Beats Pill під назвою «The Predicament» за участю американського професійного баскетболіста Леброна Джеймса та Lil Wayne. У 90-секундному ролику, створеному агентством Mirimar, Леброн та його дружина Саванна Джеймс влаштовують вечірку в готелі, а на задньому плані лунає класичний хіт Lil Wayne «A Milli» (на колонці, звісно).
Поверхом нижче під ними музика переслідує справжнього Lil Wayne, бо заважає йому спати.
За словами Кріса Торна, маркетингового директора Beats, кампанія розпочалася в той час, коли компанія знову випускає колонку Beats Pill у своїй продуктовій лінійці. «Немає кращого способу перезапустити культовий продукт, ніж об’єднати зусилля з двома іконами, які були частиною нашої сім’ї з моменту створення Pill», — сказав він.
Окрім відеоролика, Ліл Вейн та Леброн Джеймс розмістили рекламу в соціальних мережах.