Lidl організував оркестровий концерт для овочів та фруктів
10 Вер 2024, 14:50

Lidl організував оркестровий концерт для овочів та фруктів

Агенція Garbergs створила нову рекламу для Lidl, яка демонструє реальні зусилля мережі супермаркетів, спрямовані на відтворення музики для сільськогосподарських культур, щоб стимулювати їхній ріст.

Lidl встановила звукові системи на понад 260 000 квадратних футів фермерських господарств по всій Швеції. Тепер фрукти та овочі ростуть під музику Королівського філармонічного оркестру Стокгольма.

Щоб просувати свої унікальні зусилля, супермаркет випустив ролик, який показує музикантів на соковитому зеленому полі.

X-RAY: конкурс маркетингових проєктів, що залишають слід

Ми шукаємо не гучні обіцянки, а кампанії, після яких залишилося відлуння. Подай заявку на X-RAY і доведи, що твій проєкт — серед найкращих.

Подати заявку на конкурс

«Хоча рослини не мають вух, вони все одно можуть відчувати вібрації від звукових хвиль, — каже Тора Роберг, дослідниця з науково-дослідного інституту Rise. — Дослідження показують, що музика сприяє зростанню розсади і, наприклад, може впливати на довжину коріння та розмір врожаю. Ми також можемо стверджувати, що різні жанри музики по-різному впливають на рослини».

Розкажіть друзям про новину