Lidl організував оркестровий концерт для овочів та фруктів
10 Вер 2024, 14:50

Lidl організував оркестровий концерт для овочів та фруктів

Агенція Garbergs створила нову рекламу для Lidl, яка демонструє реальні зусилля мережі супермаркетів, спрямовані на відтворення музики для сільськогосподарських культур, щоб стимулювати їхній ріст.

Lidl встановила звукові системи на понад 260 000 квадратних футів фермерських господарств по всій Швеції. Тепер фрукти та овочі ростуть під музику Королівського філармонічного оркестру Стокгольма.

Щоб просувати свої унікальні зусилля, супермаркет випустив ролик, який показує музикантів на соковитому зеленому полі.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

«Хоча рослини не мають вух, вони все одно можуть відчувати вібрації від звукових хвиль, — каже Тора Роберг, дослідниця з науково-дослідного інституту Rise. — Дослідження показують, що музика сприяє зростанню розсади і, наприклад, може впливати на довжину коріння та розмір врожаю. Ми також можемо стверджувати, що різні жанри музики по-різному впливають на рослини».

Розкажіть друзям про новину

Нове відео