Леся Українка, Піддубний та Стус стали жити у сьогоденні та мають Instagram
30 Лис 2022, 11:06

Леся Українка, Піддубний та Стус стали жити у сьогоденні та мають Instagram

Мережа супермаркетів «Сільпо» за підтримки компанії Mastercard розпочинає просвітницько-благодійний проєкт «Інсторики». Це яскравий та живий проєкт про історію України, сучасний погляд на діяльність та життєвий шлях 25 видатних історичних постатей.

Команда «Сільпо» пофантазувала над тим, як би українські діячі жили в наш час, то вони б не відмовилися від можливості поділитися своїми думками у соціальних мережах. Яку інформацію вони б шерили у своїх дописах та сторіз? Як виглядав б щоденний to do list князя Володимира? Які б інсайти розповів князь Данило в онлайн-курсі «Як заснувати місто з нуля»? Які місця відкрив світу мандрівний філософ Григорій Сковорода у своєму тревел-шоу? Як давав би собі раду Степан Бандера у роботі з хейтерами? Знайомі з української історії персоналії були би інфлюенсерами, коучами, кріейторами, фрілансерами й іншими трендовими профі.

У рамках проєкту «Сільпо» разом із професійними авторами видавництва «Чорні Вівці» Христею Венгринюк, Євгенією Завалій, Максимом Дупешком та у колаборації з досвідченим істориком Кирилом Галушком створили книгу з біографіями 25 відомих українців. У книзі «Інсторики» розповідають про свій життєвий шлях від першої особи, жартують та діляться своїми мотиваціями та настановами для українців наступних поколінь. Вона охоплює хронологічні рамки від князівських часів до сьогодення, від Володимира та Ярослава до Симона Петлюри й Василя Стуса. Це книга у легкій та доступній формі занурить усіх небайдужих українців та українок у історію рідного краю, нагадає дорослим шкільні роки, а дітям – розповість про інсторичне минуле, але у сучасному викладі.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Окрім книги також створено сашети зі стікерами про кожного з видатних українців та українок. Книгу та наліпки можна буде знайти на полицях та у доставці від «Сільпо» вже з 30 листопада. Одну гривню з продажу кожного сашету буде перераховано до благодійного проєкту «Птахи» БФ «Відчуй» для забезпечення медицини на деокупованих територіях. Партнером проєкту виступила компанія Mastercard.

Сьогодні у розпал війни, як ніколи актуально шанувати та знати наших героїв, борців за державність, які творили українською та робили надзвичайні відкриття для світу. Зараз ми самі живемо в історичні часи, і поринаючи у минуле, намагаємося знайти пояснення цим подіям і зрозуміти, яким буде майбутнє. Тому ми і створили проєкт «Інсторики», який популяризуватиме українську історію та надихне нас боротися й далі
Катерина Огуряєва
маркетинг-директор «Сільпо»

Розкажіть друзям про новину