Lego запустила нову глобальну кампанію, що підкреслює важливість гри у повсякденному житті дітей та дорослих, присвячену 90-річчю компанії.
Новий героїчний фільм під назвою «We Are All Builders» показує, як будівництво за допомогою Lego може спонукати дітей стати дорослими, які будують у великому світі, як у буквальному значенні інженерії та дизайну, так і в переносному значенні, будуючи відносини з іншими та самим собою.
Рекламний ролик переносить глядачів в історію Lego від виробника дерев’яних іграшок до знайомих яскравих наборів сьогодення, демонструючи всі сторони Lego як культурного феномену як допомоги в дизайні, як форми мистецтва, як справжнього будівельного матеріалу та засобу гри.
Кампанія є останньою роботою під слоганом «Rebuild the World», вперше запущеним чотири роки тому.
Джулія Голдін, директор з продукту та маркетингу Lego Group, сказала: «Щоб відзначити наше 90-річчя цього літа, ми запускаємо найбільше в історії свято гри, щоб надихнути людей у всьому світі грати більше, незалежно від їхнього віку, місця проживання або інтересів. Ми раді, що до нас приєдналася безліч найбільш творчих особистостей у світі, які так само захоплені грою, як і ми, і нагадують світові, наскільки це може бути легко, весело та корисно».
Голдін сказала, що кампанія була натхненна дослідженням, проведеним цього року серед 55 тисяч дітей та батьків у 30 країнах. Це опитування показало, що батьки у переважній більшості підтримують ідею про те, що гра може допомогти дітям розвинути творчі, комунікативні навички, навички вирішення проблем, а також зміцнити впевненість у собі. 95% сказали, що гра допомагає сім’ям зблизитися та покращити їх добробут.
Компанія була створена командою Lego Global Brand Development і власним агентством Lego і включає великі заходи в магазинах Lego по всьому світу, в парках Legoland і у власних офісах Lego.