Бразильська співачка та володарка Греммі Anitta знялась у рекламі Lay’s для кампанії «Stay gold». У рекламній кампанії бренду Frito-Lay картопля використовується по-іншому, як джерело електрики для танцювальної музики.
Щоб відзначити силу картоплі, Lay’s запустила «Stay Golden», нову телевізійну кампанію, орієнтовану на латиноамериканців, у якій розповідається, як музика, спільнота та картопля можуть принести трохи щастя. У рамках кампанії бренд випустив новий ролик під назвою «Beat of joy» за участю співачки Anitta, номінованої на латинську премію Греммі, та реміксом на її пісню «Envolver».
30-секундний ролик, створений Stink Films та Habitant, демонструє радість латиноамериканської спільноти через реггетон, танці та вочетео, пуерториканську та домініканську техніку модифікації автомобільних звукових систем для відтворення музики на підвищених рівнях гучності. Трек був записаний у студії з використанням електрики, що вироблялася більш ніж 6000 картоплин, небаченим раніше способом, що занесло його до Книги рекордів Гіннеса. У рамках кампанії Lay’s у співпраці з агентством ZyynLabs, Slash Dynamic та HighDive також випустили однохвилинний ролик, у якому розповідається, як «картопляна сила» використовувалася для створення «Envolver».
«Anitta — один із найавтентичніших і запальних голосів у музичній індустрії. Вона уособлює менталітет «Stay Golden» і дає можливість оточуючим робити те саме», — йдеться у заяві Стейсі Таффет, старшого віце-президента з маркетингу Frito-Lay. «Багато мультиетнічних голосів та експертів сприяли створенню цього ролика, в якому розповідається про те, як трохи свіжого мислення та оптимізму можуть перетворити невелике розчарування в загальний момент радості».
Ролик транслюватиметься під час шоу Next Level Chef після Суперкубку 12 лютого та під час Premio, найпопулярнішої церемонії нагородження латиноамериканців, 23 лютого. Крім того, реклама є на YouTube, Roku, Hulu та Vevo.