07 Лис 2023, 17:10

Роздуми інженера Київстар лягли в основу нової кампанії

Що можна побачити з вишки зв’язку? Понівечене снарядами поле або відновленні після бойових дій села. Інженери Київстар цілими днями споглядають ці пейзажі, коли після обстрілів відновлюють базові станції або мчать з генераторами у блекаути. Їх робота вкрай важлива, тому агенція Shots спільно з Київстар присвятили цей кампейн тим, хто стоїть на варті розмов з рідними, можливості швидко скинуть донат чи просто чекнуть мем від друзів. 

Зараз хвилина без зв’язку може коштувати надто дорого. Тому нічого не залишається, як брати інструменти і знову їхати на вишку, яку ви ж наче вчора лагодили. Іноді складно, іноді страшно, але ми робимо все, що треба.
Олександр Рожок
інженер, котрий і зіграв самого себе у новій рекламі

Історія розкривається через буденні моменти, у яких, можливо, хтось впізнає себе. Сюжет делікатно нагадує, що звична можливість зателефонувати близьким приховує за собою стійку та системну працю інженерів. І все це для того, щоб не втрачати зв’язок один з одним.

Весь цей час ми будували комунікацію Київстар, в якій прагнули передати, що зв’язок це не тільки про гігабайти та залишок хвилин в тарифі. Зв’язок це те, що народжується і живе між нами, людьми. І ця робота, яка вийшла простою, чесною і дуже теплою, зайвий раз це підтверджує.
Стас Качановський
креативний директор SHOTS

Реалізацією історії займалася продакшн-компанія NoStars разом з режисером Інді Хайт. Зйомка тривала два дні, і кожен мікро сюжет вимагав особливої уваги, щоб у глядача не виникло жодних сумнівів: герої цих історій — такі ж люди, як і він сам.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео