Технічна компанія, лідер серед китайських пошукових систем, Baidu заявила, що кількість проєктів віртуальних людей, над якими вона працює, подвоїлася з 2021 року і коштує від 2 800 доларів до 14 300 доларів на рік.
Віртуальні люди — це поєднання анімації, звукових технологій і машинного навчання, які створюють оцифрованих людей. Вони можуть співати та навіть спілкуватися під час етеру. Багато великих технологічних компаній Китаю вже розробляють продукти в галузі віртуальних людей. Серед покупців — компанії фінансових послуг, місцеві ради з туризму та державні медіа.
Лі Шиянь, який очолює бізнес віртуальних людей і робототехніки Baidu, очікує, що індустрія віртуальних людей буде зростати на 50% щорічно до 2025 року.
За його словами, у міру вдосконалення технологій витрати впали приблизно на 80% проти торішніх. Це приблизно 100 000 юанів (14 300 доларів) на рік за тривимірну віртуальну людину і 20 000 юанів (2950 доларів) за двовимірну.
Згідно зі звітом Kantar, 45% рекламодавців сказали, що вони могли б стати спонсором виступу віртуальної особи або запросити віртуальну особу приєднатися до події бренду. Також, згідно з опитуванням, принаймні 36% споживачів спостерігали за виступом віртуального інфлюенсера або діджитал знаменитості протягом останнього року. 21% спостерігали, як віртуальна особа веде подію або транслює новини.