Китайські компанії можуть «найняти» віртуальну людину приблизно за $14 000 доларів на рік
10 Січ 2023, 15:05

Китайські компанії можуть «найняти» віртуальну людину приблизно за $14 000 доларів на рік

Технічна компанія, лідер серед китайських пошукових систем, Baidu заявила, що кількість проєктів віртуальних людей, над якими вона працює, подвоїлася з 2021 року і коштує від 2 800 доларів до 14 300 доларів на рік.

Віртуальні люди — це поєднання анімації, звукових технологій і машинного навчання, які створюють оцифрованих людей. Вони можуть співати та навіть спілкуватися під час етеру. Багато великих технологічних компаній Китаю вже розробляють продукти в галузі віртуальних людей. Серед покупців — компанії фінансових послуг, місцеві ради з туризму та державні медіа.

Лі Шиянь, який очолює бізнес віртуальних людей і робототехніки Baidu, очікує, що індустрія віртуальних людей буде зростати на 50% щорічно до 2025 року.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

За його словами, у міру вдосконалення технологій витрати впали приблизно на 80% проти торішніх. Це приблизно 100 000 юанів (14 300 доларів) на рік за тривимірну віртуальну людину і 20 000 юанів (2950 доларів) за двовимірну.

Згідно зі звітом Kantar, 45% рекламодавців сказали, що вони могли б стати спонсором виступу віртуальної особи або запросити віртуальну особу приєднатися до події бренду. Також, згідно з опитуванням, принаймні 36% споживачів спостерігали за виступом віртуального інфлюенсера або діджитал знаменитості протягом останнього року. 21% спостерігали, як віртуальна особа веде подію або транслює новини.

Розкажіть друзям про новину