Маркетингова кампанія, що заохочує жінок заспокоювати запальних чоловіків, покращуючи свою зовнішність — антитеза тому, чого намагається навчити фільм про Барбі, залишила гіркий присмак у китайських глядачів. А рекламне агентство, яке створило цю кампанію, змушене заплатити 480 000 юанів ($67 000) за свою участь у цій справі.
Як повідомляє South China Morning Post, компанія Red Dates Culture була оштрафована пекінським органом з нагляду за рекламою за порушення національного законодавства про рекламу і «добрих соціальних звичаїв».
Відеоролик, що демонструвався переважно на діджитал екранах у житлових та офісних будівлях, рекламував напій з пептидом колагену під назвою «Five Doctors», який, як стверджувалося, є антивіковим та засобом проти зморшок і містить інгредієнти, що відбілюють шкіру.
«Мій чоловік сердиться на мене. Пий! — розповідали жінки в рекламі. — Засиджуюся допізна, щоб подивитися серіал. Пий!».
Один з героїв ролику заявив: «Я на рік старший. Пий!». Тим часом дикторка стверджувала, що їй доведеться наслідувати цей приклад, тому що «ви всі змусили мене пити це!».
6月14日晚间,北京市市场监督管理局网站公布了“五个女博士”所属公司)的一则行政处罚。
— 王大宝儿 (@zhaojie25103518) June 15, 2023
违法事实显示,“五个女博士”为了推销其商品,对外发布内容为“老公气我,喝!熬夜追剧,喝!又老一岁,喝!胶原蛋白流失快,五个女博士补得更快。喝五个女博士,都是你们逼的!”的广告。 pic.twitter.com/DVhJhlhEuu
У ролику стверджувалося, що одна пляшка має приблизно стільки ж косметичних властивостей, як і шість масок для догляду за шкірою обличчя.
Напій, створений п’ятьма жінками, які заявили, що отримали ступінь доктора філософії в Науковому центрі здоров’я Пекінського університету, не зареєстрований як здорова їжа, тому його ефект не є клінічно гарантованим.
Сексистський меседж реклами про зміну зовнішності, щоб привабити чоловіків, викликав заперечення з боку газети Всекитайської федерації жінок China Women’s News, яка назвала кампанію кроком назад у розвитку суспільних цінностей у країні.
Феміністична газета написала, що замість того, щоб зосереджуватися на зовнішності жінок, бренд повинен привертати увагу до «їхніх здібностей і кар’єрних досягнень».
Представники громадськості розкритикували цей трюк як огидний і назвали його спробою «ментального контролю над жінками».
Після негативної реакції у червні Five Doctors вибачилися за проведення кампанії і пообіцяли «рішуче виправити помилку». Бренд був оштрафований на 400 000 юанів ($56 000) за неперевірену інформацію про напій.
Рекламне агентство, відповідальне за кампанію, було змушене заплатити 220 000 юанів, а після створення ролика було оштрафоване ще на 260 000 юанів.