Килим став центром айдентики подкасту про бренди
06 Вер 2023, 11:49

Килим став центром айдентики подкасту про бренди

Креативна агенція Rocketmen створила яскраву айдентику для затишного подкасту «Бесіда про бренди».

«Бесіда про бренди» – це подкаст із пізнавальними бесідами на складні теми, який запустила агенція Rocketmen. Епізоди подкасту пропонують слухачам зануритись у світ брендингу, креативу, реклами, комунікацій, та зрозуміти, як це все дотично до бізнесу. Ведучі говорять про історії краху та успіху відомих брендів, як от: чому Redbull вдалося, куди зникла Motorola, кейси Coca-Cola, Duracell та Bayer, як засновник бренду Zara створив бізнес-імперію, та інші історії світових брендів. 

Основною ідеєю подкасту була комфортна атмосфера, експертність і креативність. Тому в лого команда використала образ торшера і світла для затишності, заставку подкасту зробили у вигляді килима і доповнили це все яскравими кольорами.

В обкладинці поєднано безліч яскравих кольорів та елементів, у деяких з них є своя історія, як от слон, що з’явився там після одного з брейнштормів команди. Хтось згадав метафору про слона в кімнаті — щось, що всі помічають, але навмисне не обговорюють, — але у подкасті бесідують про все, тому цей слон з’явився на килимі. Деякі елементи килима натякають на різні бренди, або ж на саму агенцію Rocketmen.

Проблематика запуску подкасту в тому, що подкасти записує мало не кожен третій, їх брендинг схожий, оформлення відео однотипне. І нам треба було заходити з чимось неординарним. Як щодо килима? Ми вирішили, що це достатньо неординарно, поєднали затишну бесіду з ниточкою крейзі дизайну і сплели килим. Точніше обкладинку для відео, що схожа на килим. Вона стала основою фірмового стилю і доповненням лого.
Артем Беседа
креативний директор Rocketmen

Розкажіть друзям про новину