Килим став центром айдентики подкасту про бренди
06 Вер 2023, 11:49

Килим став центром айдентики подкасту про бренди

Креативна агенція Rocketmen створила яскраву айдентику для затишного подкасту «Бесіда про бренди».

«Бесіда про бренди» – це подкаст із пізнавальними бесідами на складні теми, який запустила агенція Rocketmen. Епізоди подкасту пропонують слухачам зануритись у світ брендингу, креативу, реклами, комунікацій, та зрозуміти, як це все дотично до бізнесу. Ведучі говорять про історії краху та успіху відомих брендів, як от: чому Redbull вдалося, куди зникла Motorola, кейси Coca-Cola, Duracell та Bayer, як засновник бренду Zara створив бізнес-імперію, та інші історії світових брендів. 

Основною ідеєю подкасту була комфортна атмосфера, експертність і креативність. Тому в лого команда використала образ торшера і світла для затишності, заставку подкасту зробили у вигляді килима і доповнили це все яскравими кольорами.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

В обкладинці поєднано безліч яскравих кольорів та елементів, у деяких з них є своя історія, як от слон, що з’явився там після одного з брейнштормів команди. Хтось згадав метафору про слона в кімнаті — щось, що всі помічають, але навмисне не обговорюють, — але у подкасті бесідують про все, тому цей слон з’явився на килимі. Деякі елементи килима натякають на різні бренди, або ж на саму агенцію Rocketmen.

Проблематика запуску подкасту в тому, що подкасти записує мало не кожен третій, їх брендинг схожий, оформлення відео однотипне. І нам треба було заходити з чимось неординарним. Як щодо килима? Ми вирішили, що це достатньо неординарно, поєднали затишну бесіду з ниточкою крейзі дизайну і сплели килим. Точніше обкладинку для відео, що схожа на килим. Вона стала основою фірмового стилю і доповненням лого.
Артем Беседа
креативний директор Rocketmen

Розкажіть друзям про новину