Вести бізнес як зазвичай, враховуючи виклики війни — один із базових принципів діяльності компанії МХП. У 2024 році кількість брендів у родині МХП лише збільшується. Так, 1 березня світ побачив новий преміумбренд курятини «Супер Філео» від Наша Ряба.
У всього є найкраща частина — в улюбленій пісні, фільмі, улюблене місце вдома тощо. Раніше було складно сказати, чи є у курки найкраща частина: комусь подобалось філе, комусь гомілки, комусь стегно. Але тепер, коли зі стегна дістала кістку, стало зрозуміло, що найкраща частина курки — це філе стегна. І ім’я йому — «Супер Філео».
«Супер Філео» — це сміливий, яскравий бренд. Найкраща частина курки, обрамлена у сучасний дизайн із унікальним фіолетовим кольором паковання.
Лінійка бренду складається з таких продуктів: м’ясо стегна, філе стегна, шматочки з філе стегна, а також медальйони з філе стегна. Із часом асортимент буде доповнюватися новими супер продуктами.
«Супер Філео» — це як чарівна паличка на кухні. Ми створили новий бренд спеціально під філе стегна, адже вважаємо цю частину курки найкращою. І від себе можу сказати, що філе стегна — найкрутіше за усіма характеристиками: соковите, ніжне, зручне для приготування і універсальне.
Надалі плануємо розвивати продукти з філе стегна у категоріях «готове до готування» та «готове до вживання». Будуть і нові сирі продукти, і мариновані, і готові до вживання.
Маємо амбітні плани, будемо підтримувати, розвиватися і дивувати, адже «Супер Філео» — це сміливий, сучасний і соціально відповідальний бренд», — зазначає Валерій Бондарь, радник голови правління МХП з питань маркетингу.