Куряча сенсація: найкращу частину курки помістили у сучасний дизайн та яскраве пакування
01 Бер 2024, 15:51

Куряча сенсація: найкращу частину курки помістили у сучасний дизайн та яскраве пакування

Вести бізнес як зазвичай, враховуючи виклики війни — один із базових принципів діяльності компанії МХП. У 2024 році кількість брендів у родині МХП лише збільшується. Так, 1 березня світ побачив новий преміумбренд курятини «Супер Філео» від Наша Ряба.

У всього є найкраща частина — в улюбленій пісні, фільмі, улюблене місце вдома тощо. Раніше було складно сказати, чи є у курки найкраща частина: комусь подобалось філе, комусь гомілки, комусь стегно. Але тепер, коли зі стегна дістала кістку, стало зрозуміло, що найкраща частина курки — це філе стегна. І ім’я йому — «Супер Філео».

«Супер Філео» — це сміливий, яскравий бренд. Найкраща частина курки, обрамлена у сучасний дизайн із унікальним фіолетовим кольором паковання.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Лінійка бренду складається з таких продуктів: м’ясо стегна, філе стегна, шматочки з філе стегна, а також медальйони з філе стегна. Із часом асортимент буде доповнюватися новими супер продуктами.

«Супер Філео» — це як чарівна паличка на кухні. Ми створили новий бренд спеціально під філе стегна, адже вважаємо цю частину курки найкращою. І від себе можу сказати, що філе стегна — найкрутіше за усіма характеристиками: соковите, ніжне, зручне для приготування і універсальне.

Надалі плануємо розвивати продукти з філе стегна у категоріях «готове до готування» та «готове до вживання». Будуть і нові сирі продукти, і мариновані, і готові до вживання.

Маємо амбітні плани, будемо підтримувати, розвиватися і дивувати, адже «Супер Філео» — це сміливий, сучасний і соціально відповідальний бренд», — зазначає Валерій Бондарь, радник голови правління МХП з питань маркетингу.

Розкажіть друзям про новину