Куряча сенсація: найкращу частину курки помістили у сучасний дизайн та яскраве пакування
01 Бер 2024, 15:51

Куряча сенсація: найкращу частину курки помістили у сучасний дизайн та яскраве пакування

Вести бізнес як зазвичай, враховуючи виклики війни — один із базових принципів діяльності компанії МХП. У 2024 році кількість брендів у родині МХП лише збільшується. Так, 1 березня світ побачив новий преміумбренд курятини «Супер Філео» від Наша Ряба.

У всього є найкраща частина — в улюбленій пісні, фільмі, улюблене місце вдома тощо. Раніше було складно сказати, чи є у курки найкраща частина: комусь подобалось філе, комусь гомілки, комусь стегно. Але тепер, коли зі стегна дістала кістку, стало зрозуміло, що найкраща частина курки — це філе стегна. І ім’я йому — «Супер Філео».

«Супер Філео» — це сміливий, яскравий бренд. Найкраща частина курки, обрамлена у сучасний дизайн із унікальним фіолетовим кольором паковання.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Лінійка бренду складається з таких продуктів: м’ясо стегна, філе стегна, шматочки з філе стегна, а також медальйони з філе стегна. Із часом асортимент буде доповнюватися новими супер продуктами.

«Супер Філео» — це як чарівна паличка на кухні. Ми створили новий бренд спеціально під філе стегна, адже вважаємо цю частину курки найкращою. І від себе можу сказати, що філе стегна — найкрутіше за усіма характеристиками: соковите, ніжне, зручне для приготування і універсальне.

Надалі плануємо розвивати продукти з філе стегна у категоріях «готове до готування» та «готове до вживання». Будуть і нові сирі продукти, і мариновані, і готові до вживання.

Маємо амбітні плани, будемо підтримувати, розвиватися і дивувати, адже «Супер Філео» — це сміливий, сучасний і соціально відповідальний бренд», — зазначає Валерій Бондарь, радник голови правління МХП з питань маркетингу.

Розкажіть друзям про новину