Шанувальники співачки, акторки і підприємиці Джесіки Сімпсон ще довго не забудуть кумедну плутанину між куркою і тунцем в епізоді реаліті-серіалу «Молодята: Нік та Джесіка». Плутанина, схоже, була частково пов’язана з тим, що вона їла тунець від бренду консервованих морепродуктів Chicken of the Sea.
У рекламному ролику, створеному у партнерстві з креативним агентством Reach Agency, Сімпсон та її донька Максвелл згадали цей знаковий момент у новій рекламі від Chicken of the Sea.
Керівництво бренду каже, що Сімпсон була ідеальним представником для запуску нової ініціативи.
«Щоб оголосити про нашу нову платформу… нам здалося ідеальним партнерством з нашою подругою Джесікою Сімпсон, яка розповіла, як Chicken of the Sea вписується в її насичене життя мами, художниці та підприємця, — сказав Гріффін Рааш, директор з маркетингу компанії. — Її культовий момент «Це курка чи риба?» є частиною поп-культури, і нам було дуже весело працювати з Джесікою, щоб надати йому нового звучання у 2024 році».
Щоб просувати свою нову продукцію з тунцем і лососем, бренд Chicken of the Sea запустив лотерею «It’s the One for Me». До 29 лютого шанувальники можуть надсилати фото та відео про те, як продукти Chicken of the Sea покращують їхнє життя. Один щасливий переможець отримає $10 000.
«Ми раді надихнути шанувальників Chicken of the Sea на нові способи включення пісного, смачного білка в їхнє повсякденне життя і навіть нагородити одного щасливого шанувальника», — сказав Рааш.