Ксенія Михайленко, яка донедавна займала позицію стратегічного директора OMD OM Group, приєдналася до команди Promodo. Вона керуватиме напрямом медійної реклами. У найближчих планах — розширення команди та запуск нових комплексних пропозицій для клієнтів.
«Тривалий час медіа й перформанс існували як окремі напрями. Окремо були медіаагенції та окремо перформанс. Цей час закінчується. Бізнесам потрібен діджитал із сильною експертизою, орієнтований на досягнення конкретних результатів, які вимірюються, та медіа з розумінням того, як правильно будуються бренди, формується попит та як створювати для цього креативи. Поєднання цієї експертизи — дуже великий та важливий крок. Зараз час smart-стратегій, а не найдешевшої ціни на ТБ. Час поєднання знань з eCommerce та цегляного ритейлу. 20 років роботи Promodo з лідерами українського eCommerce та 20 років мого досвіду в медіа з найбільшими українськими та міжнародними брендами — дає мені віру, що на нас чекає дуже цікава історія», — розповідає Ксенія Михайленко.
Ксенія має 20-річний досвід в медіа. До переходу в Promodo очолювала відділ ТБ-планування та розміщення в агенціях Linea 12, McCann Erickson та OMD Optimum Media. Була дотична до побудови одного з найсильніших діджитал-напрямів серед медійних агенцій та деякий час керувала відділом діджитал-планування в OMD.
Водночас своєю основною компетенцією вважає стратегічне планування. На позиції Strategic Director OMD OM Group фахівчиня разом із командою створювала медійні стратегії для багатьох міжнародних та українських брендів: PepsiCo Україна, McDonald’s, Нова пошта, Glovo, H&M, АТБ, Warner Brothers, Disney, Visa, а також для багатьох фармацевтичних компаній.
«Ми раді вітати Ксенію в команді. Така синергія досвіду, експертизи та технологій дозволить нашим клієнтам окрім масштабування продажів відкрити нові горизонти в комунікаціях. Ми вже працюємо над кількома великими проєктами та розробляємо інноваційні комплексні рішення для майбутніх клієнтів», — сказав Антон Поліщук, Executive Director Promodo.