Ксенія Михайленко очолила медіа-відділ у Promodo
06 Жов 2023, 10:29

Ксенія Михайленко очолила медіа-відділ у Promodo

Ксенія Михайленко, яка донедавна займала позицію стратегічного директора OMD OM Group, приєдналася до команди Promodo. Вона керуватиме напрямом медійної реклами. У найближчих планах — розширення команди та запуск нових комплексних пропозицій для клієнтів. 

«Тривалий час медіа й перформанс існували як окремі напрями. Окремо були медіаагенції та окремо перформанс. Цей час закінчується. Бізнесам потрібен діджитал із сильною експертизою, орієнтований на досягнення конкретних результатів, які вимірюються, та медіа з розумінням того, як правильно будуються бренди, формується попит та як створювати для цього креативи. Поєднання цієї експертизи — дуже великий та важливий крок. Зараз час smart-стратегій, а не найдешевшої ціни на ТБ. Час поєднання знань з eCommerce та цегляного ритейлу. 20 років роботи Promodo з лідерами українського eCommerce та 20 років мого досвіду в медіа з найбільшими українськими та міжнародними брендами — дає мені віру, що на нас чекає дуже цікава історія», — розповідає Ксенія Михайленко.

Ксенія має 20-річний досвід в медіа. До переходу в Promodo очолювала відділ ТБ-планування та розміщення в агенціях Linea 12, McCann Erickson та OMD Optimum Media. Була дотична до побудови одного з найсильніших діджитал-напрямів серед медійних агенцій та деякий час керувала відділом діджитал-планування в OMD. 

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Водночас своєю основною компетенцією вважає стратегічне планування. На позиції Strategic Director OMD OM Group фахівчиня разом із командою створювала медійні стратегії для багатьох міжнародних та українських брендів: PepsiCo Україна, McDonald’s, Нова пошта, Glovo, H&M, АТБ, Warner Brothers, Disney, Visa, а також для багатьох фармацевтичних компаній.

«Ми раді вітати Ксенію в команді. Така синергія досвіду, експертизи та технологій дозволить нашим клієнтам окрім масштабування продажів відкрити нові горизонти в комунікаціях. Ми вже працюємо над кількома великими проєктами та розробляємо інноваційні комплексні рішення для майбутніх клієнтів», — сказав Антон Поліщук, Executive Director Promodo.

Розкажіть друзям про новину