02 Січ 2024, 14:32

Крильця — о 2:00, ноги — о 10:00: білборди протиставили звичайне життя лондонців тренуванням

Лондонський фітнес-бренд Gymbox запустив кампанію, яка висвітлила те, що робить лондонців та їхній спосіб життя унікальними.

Кампанія під назвою «Made for London Life» вміло зіставила ключові аспекти лондонського життя: від побачень і клубних вечірок до роботи допізна або щоденних поїздок на роботу і тренувань, які пропонує фітнес-бренд.

Кампанія стартувала на вулицях Лондона 2 січня і охопила усі тренажерні зали бренду, а також підтримується зовнішніми білбордами у ключових місцях, розклеюванням флаєрів та партизанською маркетинговою активністю.

Зміцніть бренд роботодавця, використавши ефективні стратегії управління талантами понад 30 HR-лідерів на HR Wisdom Summit.

17 липня понад 30 спікерів з Райффайзен Банку, DTEK, ArcelorMittal та інших великих компаній поділяться дієвими практиками розвитку команди, адаптації ветеранів у робоче середовище та використання інновацій.

Забронювати участь

Кампанія розпочалася після опитування 2 000 членів спортзалу, яке визначило улюблені заняття лондонських відвідувачів поза тренуваннями: знайомства (34%), відвідування клубів (32%) і походи в ресторани (15%), які очолили список. Опитування також пролило світло на менш гламурні аспекти лондонського життя, виявивши найменш улюблені аспекти життя в столиці: поїздки на роботу (54%), довгий робочий день (22%) і висока вартість життя в Лондоні (13%) очолили список.

Використовуючи ці дані, Gymbox відобразив суть міського життя за допомогою слоганів, що оспівують божевілля побачень («Faking it at 1am, Shaking it at 11am»), післяклубний перекус («Wings at 2am, Legs at 11am») та буденність поїздок на роботу («Commuter Slog, Downward Dog»).

Мережа фітнес-клубів також розробила слоган «Gin Fizz, Gym Rizz» після того, як цього року слово «rizz» було додано до Оксфордського словника, щоб звернутися до молодіжної аудиторії, а також до користувачів TikTok.

Кампанія створена агентством BMB (з медіа-компаніями the7stars, Jack Agency та Man From Uncle).

Рорі МакЕнті, бренд та маркетинг-директор Gymbox, сказав: «Для наших клієнтів спортзал — це лише частина їхнього способу життя, решта наповнена хаосом, з якого складається лондонське життя. Наша цьогорічна кампанія — це свято балансу в повсякденному житті, яке продовжує кидати виклик клішованому маркетингу, що переслідує фітнес-індустрію. Це ідеальний спосіб втілити підхід Gymbox до фітнесу. Лондонці живуть унікальним життям, вони прагнуть вражень, і люди переїжджають сюди, щоб жити повним життям. Це часто означає, що наші звички та вибір способу життя переплітаються з усіма інь та янь — наприклад, вечірки до ранку, але тренування на наступний день».

Метт Бонні, керівник відділу по роботі з клієнтами BMB, сказав: «Лондон і лондонці влаштовані по-іншому. Ми — багатогранне місто, і ця кампанія відзначила це. Незалежно від того, чи ви затримуєтесь в офісі допізна, чи гуляєте з друзями, лондонці мають унікальну здатність повертатися до спортзалу наступного дня, щоб пропотіти досхочу. Gymbox — це тренажерний зал, де все можливе, і хто як не він може підтримувати дух лондонців».

Розкажіть друзям про новину

Нове відео