24 Кві 2024, 10:40

Kronenbourg 1664 використав культовий колір, щоб привабити перехожих

Пивна компанія Carlsberg Group використала свій культовий колір, щоб привабити перехожих.

Бренд Kronenbourg 1664 Blanc переосмислило свої пляшки як мистецтво для серії диджитал зовнішньої реклами, яка стала частиною кампанії «Good Taste with a Twist».

«Good Taste with a Twist» вперше випускається у Великій Британії. Зосереджуючись на пляшках як арт-форматі зовнішньої реклами, робота обіцяє привернути увагу споживачів по всій Великій Британії. Три сині пляшки з’являються на екранах у різних виглядах.

Зміцніть бренд роботодавця, використавши ефективні стратегії управління талантами понад 30 HR-лідерів на HR Wisdom Summit.

17 липня понад 30 спікерів з Райффайзен Банку, DTEK, ArcelorMittal та інших великих компаній поділяться дієвими практиками розвитку команди, адаптації ветеранів у робоче середовище та використання інновацій.

Забронювати участь

Лондонське агентство Fold7 створило рекламу в рамках ширшої глобальної кампанії 1996 Blanc, яка охоплює диджитал, соціальні та друковані носії. Інші частини кампанії включають гейміфіковану диджитал рекламу, яка спонукає людей прикріплювати сині вуса до зображення француза. Кампанія Good Taste with a Twist триватиме до 2025 року на 40 ринках.

Директор з глобального маркетингу компанії 1664 Нікола Маравіч сказав: «Грайливо-елегантна індивідуальність креативної платформи продовжує стимулювати залучення та зміцнювати преміальне позиціонування бренду».

Розкажіть друзям про новину

Нове відео