У 2018 році професор Ендрю Ярош з Міссісіпського університету опублікував наукову роботу, у якій дослідів, як стан сп’яніння може бути корисним для вирішення творчих завдань.
У дослідженні двадцятьом учасникам чоловічої статі давали горілчано-журавлинний коктейль, доки рівень алкоголю в крові не наблизився до допустимої норми, а потім просили розв’язати низку завдань на асоціацію слів. Результат? Учасники, які були напідпитку, вирішили на 13-20% більше завдань, ніж ті, хто не був напідпитку, і вони вирішили їх швидше.
Це була чудова новина для всіх креативників, яким не завадило б трохи голландської сміливості, щоб взятися за нові проєкти, а для однієї студії, зокрема, це стало поштовхом до створення власного проєкту.
Саме це і надихнуло лондонську агенцію брендингу та дизайну Office of Overview взяти на себе сміливість розробити пиво Creative Juice з низьким вмістом алкоголю — 2,1%, яке можна пити в робочі години.
Прагнучи перевірити цю теорію на практиці, команда звернулася до місцевої пивоварні Small Beer за середньоміцним лагером, який міг би дати волю їхній уяві. Потім вони розробили дизайн упаковки для свого нового продукту, що підкреслює безтурботне, але вдумливе ставлення, яке вона втілює.
На честь релізу також був представилений ролик у стилі «Офісу», у якому дизайнер Office Of Overview Крістіан Гайд грає роль «найбільш ненатхненної людини у світі».
Хоча команда студії тепер регулярно відкриває холодне пиво «кожного разу, коли справи йдуть важко», засновник Office Of Overview Джеймс Седжвік-Тейлор зазначив, що їхнє пиво поки не продається в жодному магазині.