Мережа продуктових магазинів «Фора» переосмислила свій підхід до готової їжі в маркетах. Уже знайомі гостям мережі зони з випічкою і готовими стравами to go отримали окремий саббренд — «ФораCafe».
До створення айдентики долучилася креативна агенція Taktika, адже цей проєкт потребував побудови саббренду з нуля і мав стратегічні цілі.
В айдентиці «ФораCafe» Taktika орієнтувалася в першу чергу на аудиторію саббренду та основну айдентику «Фора», яку агенція попередньо оновила.
«“ФораCafe” — бренд орієнтований на молодь, його люди завжди в русі й тому не мають часу на готування. Тож перед нами стояло завдання зберегти риси айдентики основного бренду, але знайти візуальні прийоми, які б передавали його більш розслаблений настрій», — Валерія Дубич, дизайнерка Taktika.
У логотипі до основної плашки «Фора» додано напис «Cafe» у рукописному шрифті, щоб підкреслити концепцію «життя у русі». Кольори «ФораCafe» залишилися з основного бренду, доповнившись ще однією парою — червоним і темно-червоним. Це допоможе виділити Cafe у супермаркетах.
В айдентику також увійшли емоційні фотографії їжі та оновлене пакування.