Креативники розробили айдентику для саббренду української мережі продуктових магазинів
16 Січ 2025, 13:54

Креативники розробили айдентику для саббренду української мережі продуктових магазинів

Мережа продуктових магазинів «Фора» переосмислила свій підхід до готової їжі в маркетах. Уже знайомі гостям мережі зони з випічкою і готовими стравами to go отримали окремий саббренд — «ФораCafe».

До створення айдентики долучилася креативна агенція Taktika, адже цей проєкт потребував побудови саббренду з нуля і мав стратегічні цілі.

В айдентиці «ФораCafe» Taktika орієнтувалася в першу чергу на аудиторію саббренду та основну айдентику «Фора», яку агенція попередньо оновила.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

«ФораCafe — бренд орієнтований на молодь, його люди завжди в русі й тому не мають часу на готування. Тож перед нами стояло завдання зберегти риси айдентики основного бренду, але знайти візуальні прийоми, які б передавали його більш розслаблений настрій»,Валерія Дубич, дизайнерка Taktika.

У логотипі до основної плашки «Фора» додано напис «Cafe» у рукописному шрифті, щоб підкреслити концепцію «життя у русі». Кольори «ФораCafe» залишилися з основного бренду, доповнившись ще однією парою — червоним і темно-червоним. Це допоможе виділити Cafe у супермаркетах.

В айдентику також увійшли емоційні фотографії їжі та оновлене пакування.

Розкажіть друзям про новину