Завжди поруч: мережа продуктових магазинів оновила візуальний стиль
04 Лип 2024, 13:01

Завжди поруч: мережа продуктових магазинів оновила візуальний стиль

«Фора» — мережа продуктових магазинів поблизу дому, яка працює на українському ринку понад 20 років та налічує більше ніж 340 магазинів, у партнерстві з Taktika, провела ребрендинг.

Стрімкі зміни в країні спонукали мережу «Фора» до адаптації своєї стратегії. Враховуючи нові реалії, компанія оновила підхід до продуктового забезпечення гостей, розділивши торгові точки на формати для підсилення позиціювання бренду «піклування в дії» та залишилася на території магазинів поблизу дому, забезпечуючи все необхідне поруч. Ці зміни також вплинули на візуальний стиль, який тепер краще відображає оновлену стратегію бренду.

«Оновлена айдентика бренду є стратегічним рішенням для нашого розвитку. Ми прагнемо, щоб будь-яка взаємодія з брендом «Фора» — чи то відвідування магазину, онлайн-шопінг або перегляд реклами — була цілісною та послідовною. Єдиний оновлений візуальний стиль допоможе надалі розвивати бренд, що підвищує задоволеність гостей та їхню лояльність», — коментує маркетинг-менеджерка «Фора», Віра Мєлєхова.

Дизайн мережі став більш сучасним, щоб бути в трендах сьогодення та яскравіше демонструвати бренд «Фора». Taktika оновила айдентику бренду, розробивши нові фірмові елементи. Зокрема запропонували нові принципи верстки для макетів у всіх каналах комунікацій — від вітрин до соцмереж.

Також були оновлені головні кольори мережі — зелений і червоний, і додані нові — фіолетовий, жовтий та блакитний. Водночас агенція запропонувала нові акцентні шрифти. Завдяки цьому дизайн став виглядати сучасніше, а комунікація з гостем — простіше та зрозуміліше.

Для брендування окремих елементів, Taktika створила ілюстративні патерни та плашки з жартівливими написами. Такі як: «Приходь голодним» та «Щось смачненьке та тепленьке».

«Перед командою маркетингу стояла задача візуально освіжити бренд, але залишитися впізнаваними для наших гостей. Ми залишили звичний для «Фора» зелений-червоний логотип з кошиком, але змінили відтінки кольорів та спростили форму кошика — для кращої пізнаваності та диференціації від конкурентів. Вдячні креативній агенції Taktika за розробку нового підходу до візуальних комунікацій бренду «Фора»», — коментує менеджер креативних проєктів «Фора», Юрій Шипота.

«Ми розуміли, що, як і в будь-якого продуктового ритейлу, маркетинг «Фора» — це про велику кількість потокової онлайн і офлайн комунікації: цінники, постери, каталоги тощо. Для всього цього потрібно було створити дизайн-систему з достатньою кількістю елементів. Наш брендбук мав полегшувати життя дизайн-команді клієнта та містити достатню кількість шаблонів з яких можна «зібрати» будь-який матеріал», — розповідає Ілля Почкун, креативний директор Taktika.

Розкажіть друзям про новину