Завжди поруч: мережа продуктових магазинів оновила візуальний стиль
04 Лип 2024, 13:01

Завжди поруч: мережа продуктових магазинів оновила візуальний стиль

«Фора» — мережа продуктових магазинів поблизу дому, яка працює на українському ринку понад 20 років та налічує більше ніж 340 магазинів, у партнерстві з Taktika, провела ребрендинг.

Стрімкі зміни в країні спонукали мережу «Фора» до адаптації своєї стратегії. Враховуючи нові реалії, компанія оновила підхід до продуктового забезпечення гостей, розділивши торгові точки на формати для підсилення позиціювання бренду «піклування в дії» та залишилася на території магазинів поблизу дому, забезпечуючи все необхідне поруч. Ці зміни також вплинули на візуальний стиль, який тепер краще відображає оновлену стратегію бренду.

«Оновлена айдентика бренду є стратегічним рішенням для нашого розвитку. Ми прагнемо, щоб будь-яка взаємодія з брендом «Фора» — чи то відвідування магазину, онлайн-шопінг або перегляд реклами — була цілісною та послідовною. Єдиний оновлений візуальний стиль допоможе надалі розвивати бренд, що підвищує задоволеність гостей та їхню лояльність», — коментує маркетинг-менеджерка «Фора», Віра Мєлєхова.

Дизайн мережі став більш сучасним, щоб бути в трендах сьогодення та яскравіше демонструвати бренд «Фора». Taktika оновила айдентику бренду, розробивши нові фірмові елементи. Зокрема запропонували нові принципи верстки для макетів у всіх каналах комунікацій — від вітрин до соцмереж.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Також були оновлені головні кольори мережі — зелений і червоний, і додані нові — фіолетовий, жовтий та блакитний. Водночас агенція запропонувала нові акцентні шрифти. Завдяки цьому дизайн став виглядати сучасніше, а комунікація з гостем — простіше та зрозуміліше.

Для брендування окремих елементів, Taktika створила ілюстративні патерни та плашки з жартівливими написами. Такі як: «Приходь голодним» та «Щось смачненьке та тепленьке».

«Перед командою маркетингу стояла задача візуально освіжити бренд, але залишитися впізнаваними для наших гостей. Ми залишили звичний для «Фора» зелений-червоний логотип з кошиком, але змінили відтінки кольорів та спростили форму кошика — для кращої пізнаваності та диференціації від конкурентів. Вдячні креативній агенції Taktika за розробку нового підходу до візуальних комунікацій бренду «Фора»», — коментує менеджер креативних проєктів «Фора», Юрій Шипота.

«Ми розуміли, що, як і в будь-якого продуктового ритейлу, маркетинг «Фора» — це про велику кількість потокової онлайн і офлайн комунікації: цінники, постери, каталоги тощо. Для всього цього потрібно було створити дизайн-систему з достатньою кількістю елементів. Наш брендбук мав полегшувати життя дизайн-команді клієнта та містити достатню кількість шаблонів з яких можна «зібрати» будь-який матеріал», — розповідає Ілля Почкун, креативний директор Taktika.

Розкажіть друзям про новину